شمانیوز
شما نیوز

محسن تنابنده | همسر محسن تنابنده

محسن تنابنده همسرش را طلاق داد؟ | این عکس محسن تنابنده بوی جدایی می دهد!

محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت این روزها به شکل دیگری ذهن مخاطبان را مشغول خود کرده است که در ادامه این مطلب به این موضوع اشاره شده است.

محسن تنابنده همسرش را طلاق داد؟ | این عکس محسن تنابنده بوی جدایی می دهد!

محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت این روزها به شکل دیگری ذهن مخاطبان را مشغول خود کرده است که در ادامه این مطلب به این موضوع اشاره شده است.محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است. محسن تنابنده در تهران متولد شده است. محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. محسن تنابنده با انتشار این عکس نوشت: (طرف یه جوری به پسر من زل زده انگار ایلمازو خفت کرده) تو این ایام خونه نشینی هر کاری واسه سرگرمی پسرم کردم،،هرکاری دیگه موندم،،،

 

محسن تنابنده

 

در ادامه این بخش به بررسی خبر ماجرای جدایی محسن تنابنده از همسرش پرداخته ایم.

محسن تنابنده هنرمند کشورمان که تا کنون در آثار شاخصی ایفای نقش نموده است، چندین سالیست که متاهل بوده و با همسرش زندگی عاشقانه‌ای را دارد تا جایی که آقای بازیگر جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز را برای بازی در «جنگ جهانی سوم» را به همسرش روشنک گلپا تقدیم کرد.

و، اما ماجرای جدایی محسن تنابنده از همسرش مربوط به سریال نمایش خانگی جدید رهایم کن می‌باشد.

محسن تنابنده که ۸ سال پس از سریال «ابله»، با سریال نمایش خانگی «رهایم کن» به خانه‌ها آمده است؛ در این سریال در اتمسفری متفاوت با همه نقش‌های پیشینش، کاراکتر جذاب حاتم را خلق کرده، مردی با گذشته‌ای مرموز که هنوز در میان اهالی سیاهرود در مورد سرنوشت زن سابقش ابهاماتی وجود دارد. حاتم در سیاه‌رود صاحب معدن بوده و یک بچه مبتلا به سـندرم دان دارد، او بعد از ترک همسرش به دلایل ناموسی در گذشته حالا دلبسته پرستار بچه‌اش است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied