شمانیوز
شما نیوز

عیسی آل‌کثیر | حواشی عیسی آل‌کثیر

یحیی گل محمدی پرونده عیسی آل‌کثیر را بست

با وجود ابراز تمایل باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن عیسی آل‌کثیر درصورت آزاد اعلام شدن این بازیکن یحیی گل‌محمدی همچنان علاقه‌ای به بازگشت او به جمع شاگردانش ندارد.

یحیی گل محمدی پرونده عیسی آل‌کثیر را بست

با وجود ابراز تمایل باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن عیسی آل‌کثیر درصورت آزاد اعلام شدن این بازیکن یحیی گل‌محمدی همچنان علاقه‌ای به بازگشت او به جمع شاگردانش ندارد. عیسی آل کثیر  یکی دیگر از خریدهای تابستانی سپاهان است که او هنوز نتوانسته قراردادش را با این باشگاه ثبت کند. عیسی آل کثیر  در زمان عضویت در تیم آلومینیوم هرمزگان، آقای گل رقابت های لیگ آزادگان ۹۴–۱۳۹۳ شد.باشگاه سپاهان با وجود اینکه هنوز نتوانسته قرارداد عیسی آل کثیر را به ثبت برساند. عیسی آل کثیر به دنبال خروج از این تیم است. 

اعضای کادرفنی پرسپولیس همچنان در تلاشند تا بتوانند یک مهاجم خارجی که بازیکن آزاد باشد را در روزهای آتی به خدمت بگیرند. اخیرا نیز گزینه‌های جدیدی به مربیان پرسپولیس معرفی شده‌اند که وضعیت آنها درحال بررسی است.

در این مورد نیز باشگاه به کادرفنی تیمش اطمینان داده که سقف بودجه‌شان تا مبلغ ۵۵۰ هزار دلار برای جذب بازیکن جدید جای دارد. در واقع یکی از عواملی که باعث شد یحیی بپذیرد قید جذب دروازه‌بان جوان خارجی (زیر ۲۳ سال) را بزند این بود که بتواند بودجه بیشتری را به جذب مهاجم خارجی اختصاص دهد.

همچنین با وجود تمایل عیسی آل کثیر به حضور دوباره در این تیم، یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به جذب مهاجم سابق تیمش ندارد و پرونده جذب او بسته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied