شمانیوز
شما نیوز

سریال زخم کاری | زمان پخش سریال زخم کاری

الهه حصاری بازیگر نقش کیمیا در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ماه ۱۳۶۹ در تهران می باشد.

الهه حصاری بازیگر نقش کیمیا در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه الهه حصاری

پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود. هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

 

سریال زخم کاری

 

زندگینامه الهه حصاری

الهه حصاری بازیگر زن جوان متولد ۱۸ مرداد ماه ۱۳۶۹ در تهران می باشد.

تحصیلات : الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسى و فوق دیپلم تریبت بدنى می باشد وی،در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است.

اولین حضور وی در سینما سال ۸۶ در فیلم نطفه شوم بود.

وی تاکنون در چندین اثر سینمایی حضور داشته است. وی همچنین در مجموعه شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری هم به ایفای نقش پرداخته است .

وی در سریال هشت و نیم دقیقه که ایام پاییز ۹۵ از شبکه دو پخش میگردد در نقش یلدا حضور دارد و می توان گفت این اولین مجموعه تلویزیونی وی می باشد که در آن به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی داستان حضور دارد.

 

سریال زخم کاری

 

الهه حصاری در سریال ممنوعه

الهه حصاری در سومین حضور خود در شبکه نمایش خانگی ، ایفاگر نقش برکه کریمی در سریال ممنوعه شد. سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1397 ساخته شد.

 

ازدواج الهه حصاری

از وضعیت ازدواج و همسر الهه حصاری اطلاعات دقیقی در دست نیست و فعلاً خبری مبنی بر ازدواجش اعلام نشده اسـت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied