شمانیوز
شما نیوز

مواد مخدر | پخش مواد مخدر

باند پخش وسیع مواد مخدر در مشهد متلاشی شد | کشف 228 بسته مواد مخدر

بر اساس اخبار منتشر شده در وکیل آباد مشهد یک باند مواد مخدر متلاشی و عوامل آن دستگیر شدند.

باند پخش وسیع مواد مخدر در مشهد متلاشی شد | کشف 228 بسته مواد مخدر

با تلاش ماموران کلانتری ۲۸ "هفت تیر" عامل توزیع وسیع مواد افیونی توهم زا در بلوار" وکیل آباد" دستگیر و ۲۸۶ بسته موادمخدر کشف شد.

سرهنگ" احمد نگهبان" فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد افیونی توسط فردی راننده یک دستگاه سواری پراید در سطح بلوار وکیل آباد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری هفت تیر قرار گرفت.

ماموران کلانتری هفت تیر پس از شناسایی متهم او را به صورت نامحسوس تحت نظر گفتند و  پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه، سرانجام ظهر گذشته او را در حال توزیع مواد مخدر دستگیر کردند.

در این عملیات در بازرسی از خودرو متهم 550 گرم مواد مخدر توهم زا از نوع حشیش در قالب  286بسته آماده فروش، 77میلیون و 400 هزار ریال وجه نقد، یک دستگاه کارت خوان و 2 قبضه چاقو کشف کردند.

در عملیاتی دیگر نیز ماموران کلانتری شهید باهنر نیز ضمن دستگیری یک سوداگر مرگ در بازرسی از مخفیگاه او 3 کیلو و 340گرم شیره تریاک که به طرز ماهرانه ای در منزلش مخفی کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

منبع : صدآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied