شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان چقدر است؟

افزایش حقوق بازنشستگان از ماه آینده | سرنوشت بازنشسته ها در گرو همسان سازی حقوق بازنشستگان

دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در شرایطی مطرح شد که بازنشستگان از وضعیتشان راضی نیستند.

افزایش حقوق بازنشستگان از ماه آینده  | سرنوشت بازنشسته ها در گرو همسان سازی حقوق بازنشستگان

آخرین خبر از سنوات و حقوق بازنشستگان را بخوانید. همسان سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در شرایطی مطرح شد که بازنشستگان از وضعیتشان راضی نبودند. ماهانه حقوق بازنشستگان پرداخت می شود.  عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور توضیحاتی درباره آخرین مصوبات اعضای این کمیسیون درباره سنوات و حقوق بازنشستگی ارائه کرد.

افزایش حقوق بازنشستگان از ماه آینده

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مفادی که در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تصویب شده بسیاری از نگرانی‌های قشر بازنشسته کشور را برطرف خواهد کرد.

تغییرات مفادی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسط مجلس

سید کریم حسینی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: در ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم به تغییر در نحوه محاسبه سنوات حقوق بازنشستگی اشاره شده بود و پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت بود که اعضای کمیسیون ماده واحده مذکور را حذف کردند. بنابراین وضعیت فعلی درباره محاسبه حقوق بازنشستگی براساس میانگین دو سال آخر برقرار خواهد بود.

همچنین دولت در بندی سهم خود از پرداخت حق بیمه را کاهش و سهم بیمه شده را افزایش داده بود که اعضای کمیسیون با اکثریت آرا این بند را نیز حذف کردند.

درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز مفادی که در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تصویب شده بسیاری از نگرانی‌های قشر بازنشسته کشور را برطرف خواهد کرد.تغییرات مفادی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسط مجلس

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مفادی که در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تصویب شده بسیاری از نگرانی‌های قشر بازنشسته کشور را برطرف خواهد کرد.

دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری

دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و بازنشستگان محترم می‌توانند با اطلاعات زیر، فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند:

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

شماره دفتر کل

کد ملی

شماره حساب

کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در توییتر انتشار سخنانی منتسب به محمد مخبر را تکذیب کرد.

دستیار معاون اول رئیس‌جمهوری انتشار سخنانی منتسب به محمد مخبر در شبکه‌های اجتماعی درباره بازنشستگان را تکذیب کرد.

مخبر: پایان سال نشان خواهیم داد که چطور اقتصاد را اداره کرده‌ایم

کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «تابستان گذشته وزارت اطلاعات عامل انتساب یک خبر دروغ به معاون اول رئیس جمهور درباره ‎بازنشستگان را دستگیر کرد. وی در اعترافاتش از هدایت و نقش گروهک منافقین در انتشار این خبر ساختگی علیه دکتر ‎مخبر پرده برداشت. متاسفانه آن خبر کذب بار دیگر در این چند روز در حال انتشار در فجازی است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied