شمانیوز
شما نیوز

سریال زخم کاری | زمان پخش سریال زخم کاری 2

کامبیز دیرباز بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون متول 12 شهریور 1354 در تهران است.

کامبیز دیرباز بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه کامبیز دیرباز

هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز شد. 

 

 

تحصیلات کامبیز دیرباز:

کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت اما بعدها به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلاتش را در زمینه بازیگری گذراند.

 

بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر ایرانی

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 12 شهریور سال 1354 در شهر تهران است. کامبیز فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. کامبیز دیرباز فارغ التحصیل در رشته ی نمایش – بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

 

سریال زخم کاری

 

ماجرای آشنایی و ازدواج کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است. اولین بار خبر ازدواج او را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید:

” همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند.

 همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.

 

 

حجم فایل صوتی:8.93M | مدت زمان فایل صوتی :00:03:43
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied