شمانیوز
شما نیوز

بستنی | میلک شیک

طرز تهیه میلک شیک اورئو غلیط و کافی شاپی با بستنی مرحله به مرحله

میلک شیک اورئو یکی از شیک های بسیار پر طرفدار و محبوب در سراسر دنیا می باشد که می توانید این میلک شیک خوشمزه را به خوبی را در خانه تهیه کنید.

طرز تهیه میلک شیک اورئو غلیط و کافی شاپی با بستنی مرحله به مرحله
میلک شیک یک نوع دسر خوشمزه می باشد میلیک شیک ها طرف دار های بسیار زیادی دارد  دسر میلک شیک انواع مختلفی دارد وبا مواد متنوعی درست می شود دسر میلک شیک ی نوع دسر بین الملی و پر طرفدار است با ما همراه باشید تا طرز یک میلک شیک اورئو به شما آموزش دهیم .

 

مواد لازم

شیر ۱ پیمانه

بیسکویت اورئو ۵ عدد

پودر کاکائو ۱ ق چای خوری

خامه ۱۰۰ گرم

بستنی ۲ عدد لیوانی

مرحله اول: تزیین لیوان

 ابتدا برای تهیه این شیک باید لیوان را تزیین کنید. شما می توانید مقداری شکلات را ذوب کنید و سر لیوان را داخل شکلات بزنید و روی آن ترافل بزنید تا بچسبد و یا می توانید فقط سس شکلاتی را به صورت نامنظم داخل لیوان ریخته و تزیین کنید.

 
 
میلک شیک
 
 
 
 

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه شیر و بیسکویت و پودر کاکائو و خامه و بستنی وانیلی لیوانی را داخل مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید و بگذارید تا مواد به خوبی یکدست و له شوند. وقتی مواد یکدست شدند میلک شیک اورئو ما حاضر شده است. شما می توانید از غذاساز یا گوشتکوب برقی نیز برای میکس کردن استفاده کنید.

 

مرحله سوم: تهیه میلک شیک اورئو

میلک شیک اورئو تهیه شده را داخل لیوان تزیین شده بریزید و روی آن چند اسکوپ بستنی و موز و بیسکویت اورئو را قرار دهید و خنک بنوشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied