شمانیوز
شما نیوز

قتل | قتل پیک موتوری

قتل مرموز پیک موتوری در تهران | قاتلان شوکر همراه داشتند

بر طبق اخبار اعلامی در تهران شامگاه پنجشنبه یک پیک موتوری اینترنتی به قتل رسیده است.

قتل مرموز پیک موتوری در تهران | قاتلان شوکر همراه داشتند

به گزارش شمانیوز : شامگاه پنجشنبه 16 شهریور در یک تماس تلفنی با کلانتری محله شهر زیبا گزارشی مخابره می شود که گویا در یک تعقیب و گریز میان دو موتور سوار که یکی از آنها موتور آپاچی سفید داشته ودیگری راننده پیک موتوری اینترنتی بوده است رخ داده و در این درگیری راننده پیک موتوری اینترنتی فوت کرده است.

پس از اعلام این خبر ماموران کلانتری شهرزیبا در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و همزمان با عوامل اورژانس و بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر شدند .

در بررسی های ابتدایی مشخص شد که راننده موتور سیکلت آپاچی که 2 نفر بوده اند در تعقیب راننده جوان بودند و زمانیکه اقدام متوقف کردن راننده 38 ساله می کنند با شوکر ضربه ای به قفسه سینه وی زده و راننده پیک موتوری اینترنتی در ادامه روی زمین می افتد و به کام مرگ فرو می رود.

بازپرس ویژه قتل با توجه به مرموز بودن این پرونده دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و این در حالی بود که پزشک اورژانس علت اولیه مرگ مرد جوان را سکته قلبی اعلام کرده بود .

پزشکی قانونی پس از بررسی های اولیه علت اصلی مرگ راننده پیک موتوری اینترنتی را ایست قلبی اعلام کرده و در واقع گویا راننده موتور سوار آپاچی با شوکری که به بدن راننده پیک موتوری اینترنتی زدند که همان باعث ایست قلبی و مرگ او شده و پس از افتادن برروی زمین با ضربات چوب  مورد حمله قرار گرفته است و آثار  کبودی های روی جسد به همان دلیل است.

بنا بر این گزارش، برای 2 پسر جوان که در تعقیب راننده پیک موتوری اینترنتی بودند دستور بازداشت را صادر و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied