شمانیوز
شما نیوز

امیرحسین صدیق | همسر امیرحسین صدیق

همسر امیرحسین صدیق برای بار دوم ازدواج کرد | همسر امیرحسین صدیق طلاق نگرفته ازدواج کرد

باران خوش اندام با انتشار یک فیلم خبر جدایی یک ساله خود از امیرحسین صدیق را علنی و در ادامه عکس‌های ازدواج دومش را منتشر کرد.

همسر امیرحسین صدیق برای بار دوم ازدواج کرد | همسر امیرحسین صدیق طلاق نگرفته ازدواج کرد

باران خوش اندام با انتشار یک فیلم خبر جدایی یک ساله خود از امیرحسین صدیق را علنی و در ادامه عکس‌های ازدواج دومش را منتشر کرد. امیر حسین صدیق در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی بازیگر فیلم و سریال های تلویزیونی خبر ازدواجش را با شاعر و ترانه سرای مشهور رسانه ای کرد. اما نها خوش‌اندام با انتشار یک استوری خبر از جدایی یک ساله خود از امیرحسین صدیق و ازدواج تازه‌اش داد. امیرحسین صدیق متولد 8 آبان 1351 در تهران ، بازیگر و مجسمه ساز است. امیر حسین صدیق تحصیلکرده مقطع دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد که فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش پدر خانومی در زی زی گولو به شهرت رسید. در ادامه جزییات جدایی امیر حسین صدیق و همسرش را مشاهده می کنید: 

 

امیرحسین صدیق

 

دیپلم بازیگری از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما دریافت کرده است. از اینکه ازدواج کرده و همسری دارد تا الان هیچ عکس و خبری منتشر نشده است.

همکاری در چند ساخته کارگردان معروف، مرضیه برومند ، باعث شناخته شدن وی گردید از جمله خودرو تهران 11، هتل و مربای شیرین؛ به ویژه با نقش آفرینی در مجموعه زی زی گولو در نقش آقای پدر به چهره محبوب بچه ها و حتی بزرگترها تبدیل شد.

 

 

صدیق که معمولا نقش های طنز را بازی می کند اینبار با حضور در سریال «دردسر های عظیم دو» در قالب کاراکتری جدی به ایفای نقش پرداخت، این بازیگر تلویزیون گفت و گویی درباره نقش خود عنوان کرد:«وقتی به این مجموعه آمدم احساس کردم که اشتباه نکردم و راضی بودم از اینکه این دفعه را اشتباه نکردم و کار را قبول کردم.»

امیرحسین صدیق در حال حاضر اجرای برنامه  کتاب باز را از شبکه نسیم بر عهده دارد. همچنین فیلم سینمایی آشوب به کارگردانی کاظم راست گفتار و با حضور او به زودی اکران خواهد شد. وی در سریال بیقرار2 به کارگردانی فلورا سام نیز بازی کرده است و این سریال آماده پخش است ، اما هنوز پخش نشده است. او در تله فیلم گوشی قرمز نیز بازی کرده ، اما هنوز پخش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied