شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار | قیمت دلار امروز

قیمت دلار در یک قدمی کانال جدید! | قیمت دلار یاغی شد

قیمت دلار امروز شنبه ۱۸ شهریور ماه تا یک قدمی کانال ۵۰ هزار تومان پیش رفت.

قیمت دلار در یک قدمی کانال جدید! | قیمت دلار یاغی شد

قیمت دلار با افزایش روبرو شد. قیمت دلار با تقاضای بازار ارتباط مستقیم دارد. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد و قیمت دلار داشته باشند. قیمت دلار  در کانال 49 هزارتومانی قرار دارد.

قیمت دلار در یک قدمی کانال جدید

قیمت دلار امروز،‌ شنبه 18 شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح 41 هزار و 283 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در سطح 44 هزار و 209 تومان قرار گرفته است. قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 241 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز پنجشنبه گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 530 تومان، 40 هزار و 190 تومان و 10 هزار و 219 تومان درج شده است.

البته در بازار غیر رسمی، قیمت دلار امروز یکه تازی کرد.طبق ادعای برخی از بازیگران ارزی،   قیمت دلار   در بازار امروز به سمت مرز حساس 50 هزار تومان خیز برداشت و تا نزدیک این کانال بالا رفت. البته عده‌ای هم مدعی بودند که دلار وارد کانال 50 هزار تومان هم شد.

با این حال نتواست در این محدوده دوام بیاورد و نیمه ظهر امروز به بعد در حول و حوش 49 هزار و 850 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر پنجشنبه رشد تقریبا 200 تا 400 تومانی را نشان می دهد.

در کنار تهران، بازار  ارز هرات هم امروز آرایش صعودی به خود گرفت.نرخ دلار در هرات امروز با گپ مثبت 300 تومانی باز شد و در ساعات اولیه شروع به کار بازار تا سطح 49 هزارو 750 تومان رشد کرد و در عصر امروز با 49 هزار و 650 تومان بسته شد.

از سوی دیگر نرخ حواله درهم نیز امروز با رشد 110 تومانی نسبت به دو روز قبل به یک قدمی مرز مقاومتی 13 هزار و 800 تومان رسید. البته عصر امروز قیمت درهم 13 هزار و 740 تومان‌ بود.

در  بازار سکه  هم   قیمت سکه  امامی در مقایسه با دو روز قبل تقریبا 50 هزار تومان رشد کرد و به 28 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied