شمانیوز
شما نیوز

لاک | لاک پاییزی

رنگ لاک برای پاییز | 5 رنگ‌ لاک ناخن پاییزی جذاب

یکی از آسان‌ترین و جذاب‌ترین تغییراتی که می‌توان با شروع فصل جدید داشت، تغییر رنگ لاک ناخن‌ها و استفاده از رنگ‌های مناسب آن فصل است. در این مطلب انواع رنگ لاک برای پایییز1402 را مشاهده خواهید کرد. لاک پوست پیازی و رنگ مسی از جذابترین‌ها برای فصل پاییز هستند.

رنگ لاک برای پاییز | 5 رنگ‌ لاک ناخن پاییزی جذاب

با عوض شدن فصل‌ها بهتر است ما نیز تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنیم؛ از شکل و شمایل لباس‌ها گرفته تا رنگ آرایش و رنگ لاک. لاک زدن یکی از کارهای جذاب برای خانم‌هاست که می‌توانند به تناسب هر فصلی در رنگ و طراحی لاک خود تغییر ایجاد کنند. فصل پاییز با رنگ‌های دلربایی که دارد یکی از بهترین فصول برای بازی با رنگ‌هاست و هماهنگی رنگ لاک با پاییز کار سختی نیست. بنابراین در این مطلب با معرفی انواع رنگ لاک برای پاییز، با ما باشید.

انواع رنگ لاک برای پاییز

با ایده گرفتن از رنگ‌های زیبایی که در این فصل در طبیعت می‌بینیم، می‌توانیم رنگ‌هایی جذاب برای لاک انتخاب کنیم. رنگ‌های این فصل به مراتب تیره‌تر از رنگ‌های تابستانی و بهاره هستند.

۱. لاک متالیک

این رنگ‌ها علاوه بر اینکه حالت خاص‌تری به ناخن‌های شما می‌بخشند دارای طیف رنگی بسیار وسیعی است. شما می‌توانید برای پاییز یکی از رنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
 
لاک پاییزی
 

۲. رنگ نارنجی آتشی

واضح است که رنگ نارنجی نماد فصل پاییز است و استفاده از آن در این فصل بسیار مناسب است. این رنگ با زیبایی هر چه تمام‌تر علاوه بر طبیعت پاییزی با لباس‌ها و آرایش ملایم نیز ست خواهد شد.

لاک پاییزی

۳. رنگ مسی

این لاک ناخن که درخشش زیبایی از رنگ نارنجی در آن دیده می‌شود، یکی از رنگ‌های بسیار خاص و پرطرفدار برای پاییز است. شما می‌توانید با روش‌های ساده برای طراحی‌ ناخن، جلوه این رنگ لاک پاییزی را دوچندان کنید.

لاک پاییزی

۴. رنگ قهوه‌ ای

این رنگ عموما مورد پسند و سلیقه‌ همه خانم‌هاست و دارای طیف روشن و تیره‌ای بوده که برای فصل پاییز مناسب است. به راحتی می‌توانید این رنگ را با بوت‌های چرمی یا رنگ پانچو پاییزی خود ست کنید.

 

۵. رنگ صدفی

رنگ صدفی انتخابی خاص و جسورانه برای فصل پاییز است که درخششی زیبا به همراه دارد.
 
 
 
 
 

 

لاک پاییزی

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied