شمانیوز
شما نیوز

سرقت | سارق طلا

سارق طلا در بیرجند دستگیر شد

درشهر بیرجند فردی که دست به 7 فقره سرقت طلا زده بود دستگیر شد.

سارق طلا در بیرجند دستگیر شد

یه گزارش شمانیوز : جانشین انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران کلانتری 12 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

وی بیان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 7 فقره سرقت اعتراف کرد. 

تقی‌زاده با اشاره به اینکه در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، 3 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

دختر بچه گمشده به آغوش خانواده بازگشت  

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی نیز از پیدا شدن دختر بچه توسط پلیس خبر داد و گفت: دختر بچه‌ای در حالت گریان به ماموران پلیس راه مستقر در مجتمع رفاهی امام رضا (ع) بخش دیهوک مراجعه و اعلام داشت از خانواده‌اش جدا  شده و آنان را گم کرده است. 

سرهنگ علیرضا رضایی افزود:  مأموران ابتدا دختر بچه را که خیلی نگران و مضطرب بود به آرامش دعوت کرده و پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی مشخص شد این کودک در حوالی پارک از خانواده‌اش جدا شده و سرگردان بوده که در نهایت به ماموارن پلیس راه مراجعه کرده است. 

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران پلیس راه پس از پیگیری و تلاش بی وقفه، خانواده این کودک را داخل پارک رویت کردند و دختر بچه صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد. 

رضایی به والدین توصیه کرد: هنگامی که با کودکان خردسال خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آنها غفلت نکرده و به کودک خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند. 

منبع : صدآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied