شمانیوز
شما نیوز

آشا محرابی | حواشی آشا محرابی

آشا محرابی را ببینی عمرا بشناسی | مدل موی بنفش و میکاپ آشا محرابی غوغا کرد

جدیدترین عکس از آشا محرابی منتشر شده است.

آشا محرابی را ببینی عمرا بشناسی  |  مدل موی بنفش و میکاپ آشا محرابی غوغا کرد

آشا محرابی بازیگر کم حاشیه  سینما و تلویزیون است. پدر آشا محرابی ، اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی ایران است. آشا محرابی در دانشگاه مترجمی زبان انگلیسی خوانده است. آشا محرابی تجربه کار در رادیو را نیز دارد. خانم آشا محرابی کار بازیگری را با تئاتر شروع کرد. خانم محرابی دوره های فیلمنامه نویسی را نیز گذرانده است.

آشا محرابی

فعالیت های کاری آشا محرابی

همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری مرحوم استاد حمید سمندریان رفت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون استاد سمندریان شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است. او همچنین فارغ التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

آشا محرابی

آشا محرابی در تئاتر

پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال 1377 با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و ... به ایفای هنر پرداخت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied