شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی ازدواج

طالع بینی | طالع بینی ازدواج مردان متولد مرداد ماه

در زیر طالع بینی ازدواج و خصوصیات اخلاقی مردان متولد مرداد ماه را می توانید مطالعه کنید.

طالع بینی | طالع بینی ازدواج مردان متولد مرداد ماه

 

خصوصیات اخلاقی مردان مرداد ماهی

هر فردی به واسطه ماهی که در آن به دنیا آمده است خصوصیات اخلاقی و رفتاری منحصر به فرد و خاصی دارد البته نمیتوان گفت همه افراد به همدیگر شباهت دارند اما در کل میتوان به نکته های جالب و مشابهی در باب شخصیت افرادی که در یک ماه به دنیا آمده اند رسید. با بررسی های کلی روان شناسی مردان متولد مرداد ماه ابعاد شخصیتی جالبی از آنها بوجود آمده است .

خصوصیات و ویژگی های کلی مردان مرداد ماهی

مرد مرداد ماهی یک پدر نمونه، یک عاشق پاکباز، یک شیر سرکش است اون توانایی زندگی بدون عشق را ندارد و دلش روشن تر و پاک تر از آیینه است و در مقابل خشمی سهمگین و سخت دارد. این مردان مهارت بسیار بالایی در انجام کار ها دارند و شخص بسیار کارآمدی هستند.

طالع بینی

 طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن فروردینی

از لحاظ سلیقه خیلی با یکدیگر تفاهم خواهند داشت و همین باعث خواهد شد تا اعتماد به نفس تصمیم های اشتراکی بیشتری داشته باشند که این بهترین نکته برای مشورت در زندگی مشترک است.

 طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن اردیبهشتی

زن اردیبهشتی بسیار به ظواهر اهمیت می دهد و از این رو برای همسر خود جایگاهی خاص قائل است که باید همیشه برقرار باشد و به همین دلیل مرد مردادی هم این توجه را درک خواهد کرد و بسیار برای او دلچسب است.

 طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن خردادی

هردوی این ها بسیار افرادی خوش ذوق و خوش مشرب هستند که می توان از هم نشینی با آن ها لذت برد. به همین دلیل باید این موضوع را در نظر بگیرید که اگر می خواهید با آن ها معاشرت کنید باید به اندازه ی آن ها انرژی داشته باشید تا از شما لذت ببرند.

طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن تیرماهی

ازدواج این دو ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد که باید پیش از ازدواج بسیار به آن دقت کنید. اول اینکه هر دوی آن ها حسود هستند و این حسادت بیشتر برای زن تیر ماهی است و ممکن است در روابط مرد مردادی که بسیار هم زیاد است مشکلاتی ایجاد کند و این حساسیت سبب آزردگی همسرش بشود.

 طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن مردادی

این دو هم با یکدیگر صفات مشترک بسیاری دارند که سبب زنگی آرام و همراه با آرامشی برای آن ها خواهد شد و از این رو می توانند اینده ای بسیار خیر برای خود و همسرشان بسازند.

طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن شهریوری

شهریوری ها بسیار از دیگران نقد می کنند و زبانی تند دارند اما این زبان تند برای اصلاح است و نباید مرد مردادی که بسیار زودرنج هم هست از این صحبت ها خرده بگیرد. اگر بتوانند این ویژگی را برای همدیگر توجیه کنند می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

 

 طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن مهرماهی

ممکن است در زندگی دچار مشکلاتی شوند و علت اصلی آن هم مسائل مالی است. زن مهر ماهی عاشق خرید کردن و زندگی لوکس است اما مرد مردادی برای تمام زندگی خود برنامه دارد و هر چیزی را نمی خرد مگر اینکه نیازی به آن وجود داشته باشد.

 طالع بینی

طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن آبانی

زن ابان ماهی سرکش است و می خواهد خودش رهبر خانه باشد. اما مرد مردادی هم خودش را رهبر خانه می داند و اگر این نیاز او براورده نشود احساس یاس و سرشکستگی خواهد کرد که سبب مشکلات زیادی در زندگی می شود.

 طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن آذرماهی

زن آذرماهی زبانی تند دارد و در لفافه صحبت نمی کند. این ویژگی برای مرد مردادی ایده ال نیست و او می خواهد همسری داشته باشد که او را تایید و تمجید کندو از این رو ممکن است برایشان مشکلاتی در زندگی پیش بیاید.

فال ازدواج مرد مردادی با زن دی‌ماهی

این ازدواج هم خوب است و هم نه. ازانجا که زن دی ماهی بسیار زود رنج است و حساس، ممکن است توجه همسرش به دیگران را نپذیرد و از این بابت بسیار ناراحت شود. از طرفی اما زن دی ماهی می تواند به راحتی همسر خود را شیفته خود کند که این ویژگی برای مرد مردادماهی ایده ال است.

 طالع بینی ازدواج مرد مردادی با زن بهمن‌ماهی

این دو می توانند زندگی خوبی داشته باشند در صورتی که بتوانند مسائل مالی را بین خود حل کنند و ول خرجی زن بهمنی کنترل شده باشدو سبب آزردگی خاطر همسرش نشود.

فال ازدواج مرد مردادی با زن اسفندی

این دو بر خلاف زن بهمن ماهی در مسائل مالی عینا به یک شکل هستند و اگر از لحاظ وضعیت مالی در وضعی خوب باشند بسیار از زندگی لذت خواهند برد. اما اگر در شرایط مالی خوبی نباشند ولخرجی آن ها سبب شکستشان در زندگی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied