شمانیوز
شما نیوز

آموزش و پرورش | خبر خوش

خوش خبری مدیرکل آموزش و پرورش این استان برای معلمان و فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیز تجهیزات به مدارس مناطق محروم استان اصفهان در تابستان امسال برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

خوش خبری مدیرکل آموزش و پرورش این استان برای معلمان و فرهنگیان

به گزارش شمانیوز : در آستانه بازگشایی مدارس ۵۳ مدرسه جدید به آموزش و پرورش اصفهان تحویل داده می‌شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز این مدارس هزینه شده که علاوه بر آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیز تجهیزات به مدارس مناطق محروم استان اصفهان در تابستان امسال برای آغاز سال تحصیلی جدید تخصیص داده شده است.

محمدرضا ابراهیمی افزود: حدود ۱۶۰ هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان در مدارس استان در حال اجراست و ایزو گام مدارس هم تا پایان دهه اول مهر به پایان خواهد رسید.

فریدالدین عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان هم با اشاره به اینکه از ۵٣ مدرسه تازه تأسیس استان، ٣۶ مدرسه خیرساز و یا مشارکتی بوده است، از استفاده ظرفیت اتحادیه‌های صنفی برای مشارکت در امر مدرسه سازی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به جذب نیرو‌های جدید در حوزه‌های دبستان و آموزش متوسطه هم گفت: با ورودی‌هایی از دانشگاه فرهنگیان و تبدیل وضعیت، تلاش شده مشکل کمبود نیروی انسانی کاهش یابد.

منبع: صداوسیما

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied