شمانیوز
شما نیوز

قتل | قتل دوست صمیمی

پسری که دوست صمیمی اش را به قتل رسانده به بود به دام افتاد

پسر جوانی که دوست صمیمی اش را در حالت مستی و تحت تاثیر قرص روانگردان به قتل رسانده بود دستگیر شد.

پسری که دوست صمیمی اش را به قتل رسانده به بود به دام افتاد

به گزارش شمانیوز : پسر جوان که پس از مصرف قرص روانگردان دوست صمیمی‌اش را به قتل رسانده بود، بعد از 4 ماه فرار دستگیر شد.

12 اردیبهشت امسال مرگ پسر 21 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد. با گزارش این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پسر جوان در جریان یک درگیری در پارک زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات هویت عامل جنایت که  دوست 20 ساله مقتول بود، شناسایی شد و  دستور تحقیقات برای دستگیری او از سوی بازپرس جنایی ادامه یافت.

در نهایت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند مخفیگاه متهم را در شمال کشور  شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های قضایی او را بازداشت کنند. پدرام عامل این جنایت، پس از انتقال به تهران به قتل اعتراف کرد: مقتول دوست صمیمی‌ام بود و از 6 سالگی باهم بزرگ شدیم. ما باهم هیچ مشکلی نداشتیم تا اینکه شب حادثه تصمیم گرفتیم قرص روانگردان خریداری کنیم.

او ادامه داد: قرص را خریداری کردیم و به پارک آمدیم. از وقتی به پارک آمدیم، توهم کاذب به ما دست داد و مدام می‌خندیدیم. در همین حال بودیم که مقتول به من فحاشی کرد و من هم که اصلاً حال خوبی نداشتم، جوابش را دادم. همین موضوع باعث دعوا  شد و چاقویی که در جیب داشتم را بیرون آوردم و یک ضربه به او زدم. با دوستانم تماس گرفتم و از آنها خواستم امید را به بیمارستان ببرند. خودم هم فرار کردم و ساعاتی بعد متوجه شدم که او کشته شده است. همان موقع با اولین اتوبوس از تهران خارج شدم.

مدتی در شهرهای غربی کشور بودم و بعد هم به شمال کشور رفتم و در خانه دوستم بودم. البته دوستم از ماجرا خبر نداشت و در این مدت هم هر بار با خانواده‌ام تماس گرفتم، آنها از من خواستند خودم را معرفی کنم. اما من می‌ترسیدم و در تمام این مدت عذاب وجدان داشتم.

با اعتراف متهم 20 ساله به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران او به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت انتقال داده شد.

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied