شمانیوز
شما نیوز

تست شخصیت شناسی | کشف شخصیت

تست شخصیت شناسی | بگو اول تو تصویر چی دیدی تا قسمت جدید شخصیتت مشخص شه

با تست شخصیت شناسی زیر قسمت جدید شخصیت خود را کشف گنید.

تست شخصیت شناسی | بگو اول تو تصویر چی دیدی تا قسمت جدید شخصیتت مشخص شه

تست شخصیت شناسی ، نیازهای اجتماعی ما را به تعادل می‌رساند. تست شخصیت شناسی باعث می شود خود را بهتر بشناسیم و به تمام جنبه های شخصیتی خود آگاه باشیم. این امر به ما کمک می کند  تا در موقعیت های زندگی بتوانیم در جایگاه‌ها و موقعیت‌های روزانه خود را با بالاترین راندمان نشان دهیم. علم فلسفه از سالیان دور به دنبال ابزار و وسیله‌ای برای ارزیابی توصیف رفتارهای مختلف در انسان‌ها بوده است. اولین بار بقراط و پس از آن جالینوس ابزارهایی برای طبقه بندی تیپ‌های شخصیتی، ارائه دادند. در صده‌های اخیر دانشمندان علم روانشناسی با مطرح کردن تئوری‌های مختلف و با استفاده از ابزارهای آماری دست به طبقه بندی‌های مختلف افراد در این خصوص زده‌اند

تست شخصیت شناسی

ابر

 

اگر ابتدا ابر را ببینید، ممکن است از بیرون قوی و انعطاف‌پذیر به نظر برسید، اما در درون حساس هستید. این حساسیت باعث می شود که شما در برابر حرف ها و اعمال دیگران آسیب پذیرتر شوید و نسبت به دیگران زودتر احساس دل شکستگی کنید. ممکن است به دلیل ترس از درد عاطفی، تعهد به زندگی مشترک و فکر کردن به ازدواج برای شما دشوار باشد. شما از ایده جلب رضایت دیگران متنفر هستید و هنگام وارد شدن به یک رابطه دوستی، همکاری یا حتی احساسی استانداردهای بسیار بالایی دارید و سخت گیرانه عمل میکنید.

ماهی

 

اگر ابتدا ماهی را ببینید، ممکن است ذهنیتی داشته باشید و درک کنید که زندگی کوتاه و ارزشمند است. به احتمال زیاد فرصت ها را غنیمت شمرده و انرژی خود را از صمیم قلب روی چیزهایی که مورد علاقه شما هستند سرمایه گذاری می کنید.

از آنجایی که شما این ذهنیت را دارید که زندگی کوتاه است، تمام تلاش خود را میکنید تا به بهترین شکل زندگی کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی