شمانیوز
شما نیوز

عمو پورنگ | حواشی عمو پورنک

عمو پورنگ از دخترش رونمایی کرد | عکس رسپینا دختر عمو پورنگ لو رفت

عکسی از عمو پورنگ در کنار دختری منتشر شده است که عمو پورنگ در این استوری رسپینا یکی از طرفدارانش را به عنوان دختر خطابش می کنند که این عکس در فضای مجازی وایرال زیادی داشت.

عمو پورنگ از دخترش رونمایی کرد  |  عکس رسپینا دختر عمو پورنگ لو رفت

عکسی از عمو پورنگ در کنار دختری منتشر شده است که عمو پورنگ در این استوری رسپینا یکی از طرفدارانش را به عنوان دختر خطابش می کنند که این عکس در فضای مجازی وایرال زیادی داشت.  عمو پورنگ در این عکس به همراه امیرمحمد در یک مراسم شرکت کرده است. عمو پورنگ این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرده است. عموپورنگ مجری برنامه کودک در ایران است. سابقه فعالیت عمو پورنگ به یک دهه گذشته باز می گردد.

عمو پورنگ

زندگی شخصی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او در یک خانواده پر جمعیت از پدری آذری زبان اهل خلخال و مادری شمالی اهل گیلان به دنیا آمد. به همین دلیل است که عمو پورنگ در اجراهای خود گاهی او به زبانهای گیلکی و ترکی صحبت میکند. داریوش فرضیایی پنج برادر و دو خواهر دارد و فرزند ششم خانواده می باشد که یکی از برادرانش سالها پیش بر اثر بیماری درگذشت.وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

عمو پورنگ

ازدواج و همسر عمو پورنگ

داریوش فرضیایی در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است اما تا کنون چندین بار درگیر شایعه ازدواج با بازیگران زن و.. شده است که همگی آنها توسط خود این مجری کودک و نوجوان، رد شد.

عمو پورنگ

ازدواج عمو پورنگ با دختر هندی

یکی از اخبار وایرال شده درباره همسر دارویش فرضیایی با عنوان ازدواج عمو پورنگ با دختر دایی آمیتا پاچان بود که وی این مسئله را در برنامه فرمول یک، بطور کامل شفاف سازی کرد. طبق گفته های خود عمو پورنگ، او توسط یک پزشک ایرانی ساکن هند با دختری هندی آشنا شد و صحبت هایی برای ازدواجشان شکل گرفت؛ اما به دلیل اینکه هیچکدام از آنها راضی به ترک کشورشان نشدند، ازدواج‌شان منتفی شد.

عمو پورنگ

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی