شمانیوز
شما نیوز

بیمه آسیا

مدیرعامل بیمه آسیا از مرکز پرداخت خسارت شمال تهران و شعبه شهید مطهری بازدید کرد

مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه در بازدید از مرکز پرداخت خسارت شمال تهران و شعبه شهید مطهری، عملکرد این شرکت در شش ماهه سال جاری را موفقیت آمیز توصیف کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا از مرکز پرداخت خسارت شمال تهران و شعبه شهید مطهری بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه معاون فنی بیمه های اموال، معاون امور استانها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران، با حضور در مرکز پرداخت خسارت شمال تهران در پارکینگ بیهقی و همچنین شعبه شهید مطهری، از نزدیک با مسئولان و کارکنان، گفت و گو کرد.

در این بازدید، گزارشی از فعالیت ها و فرآیندهای عملیاتی به مدیرعامل ارائه شد و مدیرعامل از تلاش شایسته کارکنان بیمه آسیا قدردانی نمود.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا در این بازدید، عملکرد شرکت را در شش ماهه سال جاری موفقیت آمیز خواند و این موفقیت را نتیجه تلاش و همدلی کارکنان و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا توصیف کرد و بر تلاش مضاعف در راستای دستیابی به اهداف شرکت تأکید نمود.

در این دیدار، مسعود بادین با تمام کارکنان به گفت و گو پرداخت و ضمن گوش فرا دادن به اظهارات و پیشنهادهای کارکنان، رهنمودها و دستوراتی را در جهت تسهیل در فرآیند فعالیت ها صادر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied