شمانیوز
شما نیوز

کوکتل | کوکتل سیب زمینی

طرز تهیه کوکتل سیب زمینی بدون پنیر پیتزا به روشی آسان مخصوص مهمانی

درست کردن ی غذای خاص برای مهمانی ها در ادامه خواهید دید.

طرز تهیه کوکتل سیب زمینی بدون پنیر پیتزا به روشی آسان مخصوص مهمانی

 

غذا های فست فودی گزینه بسیار خوبی برای تولد و مهمانی ها می باشد و شما می توانید با چند قلم مواد یک فینگرفود خیلی ساده و راحت برای مهمانی و تولد تهیه کنید. می توانید کوکتل سیب زمینی را به سیخ چوبی بزنید و سرو کنید. شما می توانید برای سرخ کن کردن از سرخکن استفاده کنید و یا می توانید داخل تابه سرخ کنید. در این کوکتل سیب زمینی از هیچ نوع کوکتل یا سیب زمینی استفاده نمی شود.

مواد لازم

 

سیب زمینی ۴ عدد
آرد ۳ ق غذا خوری
جعفری ۱ دسته کوچک
سس مایونز ۲ ق غذا خوری
پودر سوخاری ۱ لیوان
سیر ۱ حبه
نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، زردچوبه به مقدار لازم

 

مرحله اول: پخت سیب زمینی

 

ابتدا باید سیب زمینی ها را بپزید برای این کار سیب زمینی ها را پوست بگیرید و به همراه کمی آب و نمک داخل قابلمه انداخته و بگذارید تا سیب زمینی پخته شود و بعد از پخت آبکش کنید و صبر کنید تا کاملا خنک شود و بعد رنده ریز بزنید، دقت کنید اگر سیب زمینی ها را داغ رنده کنید خمیر می شود.

ر ادامه باید جعفری را بشورید و تمیز کنید ساطوری کنید. سپس به همراه سیب زمینی و ادویه ها گفته شده و آرد خوب مخلوط کنید و دستکش دست انداخته و خوب مواد را ورز دهید تا کاملا سیب زمینی منسجم شود.

کوکتل

 

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

 

در ادامه باید جعفری را بشورید و تمیز کنید ساطوری کنید. سپس به همراه سیب زمینی و ادویه ها گفته شده و آرد خوب مخلوط کنید و دستکش دست انداخته و خوب مواد را ورز دهید تا کاملا سیب زمینی منسجم شود.

 

مرحله سوم: سرخ کردن

 

در ادامه باید از مواد به اندازه دلخواه بردارید و به آن شکل دهید و بعد داخل پودر سوخاری بزنید و برای این کوکتل سیب زمینی وا نرود می توانید داخل سینی بگذارید و برای ۲۰ دقیقه در فریزر قرار دهید و بعد داخل روغن داغ سرخ کنید و یا می توانید در سرخ کن بدون روغن قرار دهید تا به صورت رژیمی تر سرو شود. برای تهیه سس مخصوص به همراه این کوکتل سیب زمینی باید سس مایونز با سیر رنده شده و کمی نمک و فلفل سیاه و جعفری مخلوط کنید و کوکتل ها را به همراه این سس خوشمزه سرو کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied