شمانیوز
شما نیوز

پژمان بازغی | همسر پژمان بازغی

همسر پژمان بازغی علیه شوهرش افشاگری کرد | فیلم دیده نشده از همسر پژمان بازغی بعد از طلاق

اولین صحبت‌های مستانه مهاجر در ارتباط با طلاقش از پژمان بازغی را مشاهده کنید.

همسر پژمان بازغی علیه شوهرش افشاگری کرد | فیلم دیده نشده از همسر پژمان بازغی بعد از طلاق

اولین صحبت‌های مستانه مهاجر در ارتباط با طلاقش از پژمان بازغی را مشاهده کنید. همسر سابق پژمان بازغی مستانه مهاجر است و حاصل ازدواج وی یک دختر به نام نفس است. پژمان بازغی بازیگر و مجری تلویزیون است. آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند. و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. پژمان بازغی در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می یابد.

 

 

شروع بازیگر پژمان بازغی

نخستین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۷۵ با حضور در اعتراف به کارگردانی مجید فهیم زاده تجربه کرد.

پس از آن در سال ۷۸ از سوی احمد رمضان زاده برای حضور در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی دعوت می شود، وی به واسطه حضور در این سریال موفق حسابی معروف می شود!

وی در کنار بازیگری به اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی نیز پرداخته است، از جمله : چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته است.

 

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی

مستانه مهاجر تهیه کننده و تدوین گر سینما ، متولد ۱۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۳ در تهران بوده و دانش‌ آموخته رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied