شمانیوز
شما نیوز

حقوق فرهنگیان

ایرادات حقوق فرهنگیان بازنشسته بزودی رفع خواهد شد

منادی: ایرادت آموزش و پرورش به احکام بازنشستگان به زودی رفع می‌شود

ایرادات حقوق فرهنگیان بازنشسته بزودی رفع خواهد شد

تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در مورد احکامی هم که برای بازنشستگان زده نشده، وزارت آموزش و پرورش دو ایراد را مطرح کرده است، اما این ایرادات هم به زودی رفع خواهد شد.

 علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ، با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون متبوع خود و بررسی تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی گفت: ما حدود ۲۳ مورد ترک فعل در آموزش و پرورش را احصاء کرده بودیم و در موضوع پرداخت نشدن حقوق شب عید معلمان سه دستگاه سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری استخدامی و خود وزارت آموزش و پرورش مقصر شناخته شدند.

وی افزود: موضوع دیگر هم مطالبات فرهنگیان بود که امروز مشخص شد بخش عمده‌ای از این مطالبات پرداخت شده است و ۲۵۰ میلیارد تومان مانده که باید پرداخت شود.

رئیس کمیسیون آموزش ادامه داد: بنا به گفته وزیر آموزش و پروش دیروز به این وزارتخانه ۲ همت پول برای پرداخت این مطالبات پرداخت شده است و قرار است تا مهرماه هم ۳ همت دیگر به این وزارتخانه اعطا شود، اما به دلیل عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه، کمیسیون قانع نشد و قرار شد در اولین جلسه توضیحات کامل با حضور آقای منظور ارائه شود. بر این اساس در جلسه آینده مشخص می‌شود که این موارد بررسی شده از ترک فعل وزارت آموزش و پرورش به دستگاه قضایی ارسال شود یا خیر.

وی بیان کرد: معتقدیم معلمان ۱۲ همت طلب دارند که وزارت آموزش قول انجام آن را داده است. در مورد احکامی هم که برای بازنشستگان زده نشده، وزارت آموزش و پرورش دو ایراد را مطرح کرده است، اما این ایرادات هم به زودی رفع خواهد شد، همچنین ۶۰ هزار نفر از معلمان مهرآفرین شناسایی شدند که رتبه بندی هم برای آن‌ها صادر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied