شمانیوز
شما نیوز

مستانه مهاجر | همسر مستانه مهاجر

از مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی چه می‌دانید ؟ | با این مطلب مستانه مهاجر را بیشتر بشناس

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله بود با پژمان بازغی (متولد سال ۱۳۵۳) ازدواج کرد که ثمره ی این زندگی دختری به نام نفس بود که در سال ۸۷ به دنیا آمد. این زوج بعد سالها زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند.

از مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی چه می‌دانید ؟ | با این مطلب مستانه مهاجر را بیشتر بشناس

مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته ی تدوین از دانشگاه سوره است. مستانه مهاجر از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلمسازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. مستانه مهاجر از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت. مستانه مهاجر  در سال ۱۳۹۵ برای نخستین بار تهیه کنندگی را با فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده  و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد و پس از آن نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت. مستانه مهاجر در سال ۱۳۹۹ اولین فیلم بلند خود به نام «جوجه تیغی» را ساخت که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت و پژمان بازغی از بازیگران آن بود.

مستانه مهاجر

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله بود با پژمان بازغی (متولد سال ۱۳۵۳) ازدواج کرد که ثمره ی این زندگی دختری به نام نفس بود که در سال ۸۷ به دنیا آمد.

مستانه مهاجر

مهاجر در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی آشنایی اش با پژمان بازغی گفته بود: «من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داشتیم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت در سال ۸۴ منجر به ازدواج شد.»

مستانه مهاجر

علی ضیا مجری مطرح تلویزیون، پس از یک سال و نیم غیبت با یک پادکست به نام "با ضیا" به عرصه اجرا و برنامه‌سازی بازگشت.

گفت‌وگوی او در این برنامه با زنان تاثیرگذار ایرانی خواهد بود.

مستانه مهاجر تدوین‌گر مشهور سینما، در قسمت اول این برنامه مهمان علی ضیا شد و از مبتلا شدن به سرطان رحم تا جدایی‌اش از پژمان بازغی گفت.


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied