شمانیوز
شما نیوز

ماسک صورت | ماسک انگور

صورت شماهم دچار چین و چروک شده است ؟ | با دو ماسک خانگی انگور از شر چین و چروک پوست خلاص شوید

اگر شماهم دنبال راهی برای خلاصی از چین چروک پوستتان هستید کنار ما باشید تا با دونوع ماسک صورت انگور چین و چروک خود را برطرف کنید.

صورت شماهم دچار چین و چروک شده است ؟ | با دو ماسک خانگی انگور از شر چین و چروک پوست خلاص شوید

انگور با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و پاک کنندگی خود، موجب زیبایی هر چه بیشتر پوست و مانع از شل شدن پوست می شود. مصرف انگور چه به عنوان یک وعده میوه در طول روز و چه به عنوان ماسک، کمک موثری به زیبایی پوست و حفظ درخشندگی پوست خواهد کرد.  در ادامه ب معرفی دو ماسک صورت انگور ، قصد داریم جذابیت و شادابی را به پوست شما بر گردانیم.

 

ماسک صورت انگور سیاه و ماست:

 

دو قاشق آب انگور را با یک قاشق ماست شیرین و یک قاشق چایخوری آبلیمو ترکیب کنید تا حالت خمیری پیدا کند، سپس اجازه دهید خمیر بدست آمده به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست بماند، بعد از گذشت مدت زمان تعین شده صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید. استفاده از این ماسک به بهبود بافت های پوست کمک می کند و موجب درخشان شدن پوست صورت می شود.

ماسک صورت

ماسک انگور برای از بین بردن چین و چروک دور چشم:

 

بسیاری از خانم ها از وجود چین و چروک دور چشم شکایت دارند و این چروک های اطراف چشم باعث می شود پیرتر از سن واقعی به نظر برسند. اما برای حل این مشکل ما ماسک انگور را برای از بین بردن چروک دور چشم به آنها پیشنهاد می کنیم. برای تهیه ی این ماسک باید یک قاشق چایخوری آب انگور را با دو عدد کپسول ویتامین E ترکیب کنید و هر شب به اطراف چشم بزنید و صبح روز بعد آن را بشویید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied