شمانیوز
شما نیوز

پنجمین جشنواره ملی بورس و رسان

پایان داوری آثار پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه/ برگزاری جشنواره، ۲۷ شهریور

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه از پایان یافتن داوری آثار ارسالی به این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین‌های پنجمین دوره این جشنواره ۲۷ شهریور، همزمان با روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار خواهد شد.

پایان داوری آثار پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه/ برگزاری جشنواره، ۲۷ شهریور

مهدی حاجی‌وند، دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با اشاره به این که پس از برگزاری چهار دوره موفق و البته وقفه دوساله، انتشار فراخوان و در پی آن، دریافت آثار خبرنگاران ویژه «پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ١٧ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد، گفت: براساس نظر شورای سیاست‌گذاری، این جشنواره شامل دو بخش است و شرکت‌کنندگان می‌توانستند در هر یک از بخش‌ها اقدام به ارسال آثار خود کنند.

به گفته حاجی وند، بخش اول این جشنواره بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و بخش مکتوب شبکه‌های اجتماعی)، و شامل زیربخش های ۱.خبر، ۲.گزارش، ۳.گفتگو، ۴.تیتر و ۵.یادداشت، مقاله و سرمقاله است.

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اضافه کرد: بخش دوم این جشنواره نیز شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) و دربرگیرنده زیربخش های ۶. گزارش و ۷. مستند و نیز ۸.گفتگو و اجرا است.

وی تصریح کرد: شرکت تمامی خبرنگاران، فعالان و صاحبان آثار رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد بوده و هر شرکت‌کننده می‌توانست حداکثر ٣ اثر را در هر یک از زیربخش های ۸گانه اشاره شده، به پایگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره به نشانی festpress.ir ارسال کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: علاوه بر این، اهالی رسانه می‌توانستند در مدت تعیین شده برای ارسال آثار، در بخش ویژه جشنواره با موضوع شعار سال که «مهار تورم، رشد تولید» است، نیز شرکت کرده و به ارسال حداکثر ۳ اثر با محتوای نقش بورس در تحقق شعار امسال و موضوعات پیرامون آن اقدام کنند.

دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه افزود: در این راستا با توجه به پایان مهلت ارسال آثار خبرنگاران به این جشنواره، در نهایت بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه و خبرنگار، بالغ بر ۱۱۰۰ اثر را در بخش‌های مختلف به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه ارسال کردند؛ و در نهایت نیز این جشنواره وارد مرحله داوری آثار ارسالی شد.

حاجی‌وند ضمن معرفی داوران پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اظهار کرد: آثار ارسالی توسط اعضای هیئت داوری شامل آقایان حسین عبده‌تبریزی، سعید مستشار، محسن ایلچی، بهنام بهزادفر و اکبر نصرالهی بررسی شد.

وی گفت: با پایان یافتن مرحله داوری آثار و مشخص شدن منتخبان، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه در روز ۲۷ شهریورماه همزمان روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار و در نهایت، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied