شمانیوز
شما نیوز

سایپا | فروش فوری سایپا

سایپا چوب حراج زد | قیمت پنج محصول سایپا اعلام شد

قیمت پنج محصول گروه خودروسازی سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه شده بودند اعلام شد.

سایپا چوب حراج زد | قیمت پنج محصول سایپا اعلام شد

قیمت  5 محصول سایپا مشخص شد. محصولات سایپا بدون قرعه کشی به فروش می رسد. قیمت پنج  محصول سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه شده بودند اما قیمت نداشتند، را تعیین و اعلام کرد.محصولات سایپا بدون قرعه کشی است. قیمت خودروهای بدون قرعه کشی 5 محصول سایپا را در ادامه بخوانید. جزئیات فروش محصولات سایپا در ادامه مطلب آمده است. 

 قیمت پنج محصول سایپا اعلام شد

 

شورای رقابت در جلسه عصر سه‌شنبه ٢١ شهریور قیمت پنج محصول گروه خودروسازی سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه شده بودند اما قیمت نداشتند، را تعیین و اعلام کرد.

سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورا و مرکز ملی رقابت با اعلام این خبر گفت: قیمت پنج خودروی گروه خودروسازی سایپا که در طرح‌های فروش یکپارچه خودروها (مرحله دوم) عرضه و نوبت‌دهی شده اما تاکنون قیمت نداشتند، در جلسه سه‌شنبه ٢١ شهریور ماه شورای رقابت تعیین تکلیف شد.

مدیر روابط عمومی شورا و مرکز ملی رقابت تصریح کرد: سازمان حمایت قیمت این محصولات را بررسی و پیشنهاد کرده بود که در جلسه امروز شورا، به رای‌گیری گذاشته شد و در نهایت قیمت این پنج محصول مشخص و اعلام شد. 

براساس تصمیم و تصویب شورای رقابت، قیمت پنج محصول سایپا شامل شاهین اتوماتیک، ساینا S، ساینا GX، اطلس و کوییک GXR به شرح زیر اعلام شده است: 

محصوول سایپا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied