شمانیوز
شما نیوز

مهدی حسینی نیا | بهاره افشاری

دعوای مهدی حسینی نیا و بهاره افشاری اوج گرفت | مهدی حسینی نیا از دست بهاره افشاری شکایت کرد

سکانسی از فیلم با بازی مهدی حسینی نیا و بهاره افشاری منتشر شده است که این دو زوج باهم درگیر می شوند این فیلم در فضای مجازی وایرال زیادی شد.

دعوای مهدی حسینی نیا  و بهاره افشاری اوج گرفت | مهدی حسینی نیا از دست بهاره افشاری شکایت کرد

بهاره افشاری بازیگر مطرح ایرانی است. بهاره افشاری اصالتا سمنانی است. بهاره افشاری در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است ، اما اوج شهرت بهاره افشاری به سریال او یک فرشته بود برمی گردد. بهاره افشاری مزون لباس نیز دارد.مهدی حسینی نیا بازیگر سینما و تلویزیون است. مهدی حسینی نیا متولد سال 1360 است.. اصالت مهدی حسینی نیا شیرازی است. مهدی حسینی نیا کار بازیگری را با تئاتر شروع کرد. مهدی حسینی نیا با سریال یاغی مشهور شد. 

 

کودکی و اوایل زندگی

 مهدی حسینی‌نیا روز شنبه 28 شهریور 1360(سال خروس) در چهارراه یافت آباد به دنیا آمد و هم اکنون 41 سال سن دارد.نماد ماه مهدی سنبله است و متولدین‌ شهریور ماه‌ معمولاً هوشیار، زرنگ‌، ناقلا، صبور، بردبار، واقع‌بین‌ و در همه‌ بخش‌های‌ زندگی‌ محافظه‌کار هستند.

قد مهدی حسینی نیا 176 سانتی متر است و حدود 80 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری وی می توان به موی مشکی،چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

 

خانواده

خانواده مهدی حسینی نیا مشخص نیست که چند نفره است و اطلاعاتی از اسم پدر و مادر، تعداد برادران و خواهران، شغل پدر، شغل مادر و حتی این که فرزند چندم خانواده است در سایت ها نیست و حتی این بازیگر توانا صفحه ای در اینستاگرام ندارد که بتوانیم کسب اطلاعات کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied