شمانیوز
شما نیوز

سحر دولتشاهی | همسر سحر دولتشاهی

عکس پسر سحر دولتشاهی پخش شد | این پسربچه فرزند سحر دولتشاهی و همایون شجریان است!

عکسی از سحر دولتشاهی به همراه یک پسر بچه در فضای مجازی منتشر شده که گمانی زنی ها حاکی از آن است این پسر بچه فرزند همایون شجریان و سحر دولتشاهی می باشد.

عکس پسر سحر دولتشاهی پخش شد | این پسربچه فرزند سحر دولتشاهی و همایون شجریان است!

عکسی از سحر دولتشاهی به همراه یک پسر بچه در فضای مجازی منتشر شده که گمانی زنی ها حاکی از آن است این پسر بچه فرزند همایون شجریان و سحر دولتشاهی می باشد. سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران است. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. خبر ازدواج مجدد سحر دولتشاهی با همایون شجریان مدت هاست که در شبکه های اجتماعی پخش شده است اما تا به حال توسط طرفین تائید نشده است. مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

 

سحر دولتشاهی

 

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی، بازیگر زن سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در شانزدهم مهرماه پنجاه و هشت «1358/07/16» دیده بـه جهان گشود. وی در رشته‌ های مترجمی زبان فرانسه و ادبیات نمایشی فارغ التحصیل می باشد. او فعالیت هنری را از سال 80 با تئاتر آغاز کرده و بـه مرور وارد عرصه سینما و تلویزیون شد.

این بازیگر مستعد از گذشته با رامبد جوان آشنا بوده کـه بـه واسطه تئاتر با ایشان آشناییت کامل پیدا کرده و سرانجام در 27 اسفند 1387 با او ازدواج می کند؛ اما متاسفانه این ازدواج بیش از 6 سال طول نکشیده ودر سال 93 منجر بـه طلاق آنها می‌شود.

 

سحر دولتشاهی

 

تحصیلات سحر دولتشاهی

او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه اسـت. بازی در فیلم طلا و مس «همایون اسعدیان» «1388» برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن بخاطر بازی در همین فیلم از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته اسـت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    شهروند