شمانیوز
شما نیوز

سرقت | انتقام

انتقام مرد جوان از همسرش | فردی که برای انتقام از همسر جوان دست به سرقت زده بود بازداشت شد

بر اساس اخبار منتشر شده پسری که برای انتقام گیری از همسر جوانش دست به دست از او زده بود به دام پلیس افتاد.

 انتقام مرد جوان از همسرش | فردی که برای انتقام از همسر جوان دست به سرقت زده بود بازداشت شد

به گزارش شمانیوز :  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی خبر داد که طلا‌های همسرش را به دلیل انتقام‌گیری سرقت کرده بود.

 سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شمال تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در نخستین گام راهی خانه موردنظر شدند و با انجام تحقیقات میدانی پی بردند، سارق هنگامی که هیچکس در داخل خانه نبوده با کلید وارد شده و طلاجات، ۳ عدد لپ تاپ، ۶۰۰ یورو، دسته چک، مدارک شناسایی همسر صاحب خانه را به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال به سرقت رفته برده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات محلی متوجه شدند همسایه‌ها صاحب خانه را حوالی ظهر هنگامی که قرار بوده سرکار باشد، در ساختمان دیده‌اند که قصد داشته به صورت پنهانی وارد خانه خود شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در ادامه با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، متوجه شدند مقدار زیادی پول از یک طلافروشی به حساب مرد جوان آمده و همسر وی از واریز این پول اطلاعی ندارد که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت.

سردار کارآگاه، ولی پور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی تنها متهم پرونده را دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی ابتدا منکر جرم خود بود و اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد، اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به سرقت اموال همسرش به دلیل انتقام‌گیری از وی و خانواده‌اش اعتراف و عنوان کرد به دلیل اینکه قصد داشتند طلاق بگیرند این اعمال مجرمانه را انجام داده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع : صدآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied