شمانیوز
شما نیوز

یارانه معیشتی | واریز یارانه معیشتی | پرداخت یارانه معیشتی

افزایش یارانه معیشتی شهریور ماه این خانوارها | اگر یارانه معیشتی شما تغییر نکرده بخوانید

تاکنون سه دهک کم‌درآمد جامعه مشمول کالابرگ بودند و در طرح جدید دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی هم مشمول کالابرگ الکترونیکی شده‌اند.

افزایش یارانه معیشتی شهریور ماه این خانوارها | اگر یارانه معیشتی شما تغییر نکرده بخوانید

یارانه معیشتی این ماه یکی از پر بحث ترین اخبار این روزهاست. پیگیری‌ها از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نشان می‌دهد که واریز یارانه معیشتی متوقف شده و این یارانه در قالب یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی برای مردم واریز می‌شود. در مورد افزایش یارانه معیشتی این ماه هیچ مسئولی تاکنون واکنشی نشان نداده است . آخرین یارانه معیشتی سال گذشته واریز شد. در ادامه آخرین اخبار از یارانه معیشتی را می خوانیم.

 

افزایش یارانه معیشتی شهریور ماه این خانوارها

سید مهدی ناصری‌نیا ۲۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران،ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون سه دهک کم‌درآمد جامعه مشمول کالابرگ بودند و در طرح جدید دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی هم مشمول کالابرگ الکترونیکی شده‌اند.

وی تصریح کرد: هر یک از افراد دهک‌های یک تا پنج درآمدی که به میزان ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خود را از ۱۱ قلم کالای سبد معیشت شامل شیر خام، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، برنج، حبوبات، ماکارونی و قند و شکر خریداری کنند، به میزان ۱۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف برای آن‌ها واریز می‌شود.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: به این معنا که سه دهک کم درآمدی از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود و دو دهک ۴ و ۵ از یارانه ۳۰۰ هزار تومانی اگر به میزان ۲۰۰ هزار تومان خرید کنند، مشمول این طرح می‌شوند.

ناصری‌نیا اضافه کرد: ۱۲۰ هزار تومان یارانه مضاعفی که برای مشمولان کالابرگ واریز می‌شود، هم باید صرف خرید اقلام همان سبد معیشتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied