شمانیوز
شما نیوز

رتبه بندی معلمان

چرا رتبه بندی معلمان دقیق اجرا نمی‌شود؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: شورای عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به گونه‌ای تصمیم گیری کند که قانون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی اجرایی شود. همچنین اجرای دقیق و کامل طرح رتبه بندی معلمان، بکارگیری نیرو‌های پیش دبستانی و نهضتی و غیرانتفاعی در شرایطی که وزارت آموزش و پرورش با کمبود شدید معلم مواجه است ضرورت دارد.

چرا رتبه بندی معلمان دقیق اجرا نمی‌شود؟

 سیدموسی موسوی افزود: ریاست محترم جمهور براساس مصوبه هیات دولت در سال ۱۳۹۱ و سپس شیوه نامه اجرایی وزارت نفت عنوان مجتمع گاز پارس جنوبی نیرو‌های جویای کار شهرستان‌های لامرد، مهر و پارسیان که در شعاع ۱۰۰ کیلومتری عسلویه قرار دارند بومی محسوب می‌شوند و فاصله لامرد و مهر با پارس جنوبی به لحاظ هوایی ۳۰ کیلومتر و زمینی ۴۵ کیلومتر است، اما چندسالی است که مردم منطقه از این امتیاز محروم هستند و اخیرا در فراخوان جذب حدود ۸۰۰ نفر در مجتمع گاز عسلویه مردم لامرد و مهر محروم شده اند این در حالی است که شهر‌ها و مناطقی که ۳۰۰ کیلومتر تا پارس جنوبی فاصله دارند، بومی تلقی می‌شوند لذا خواهشمند است وزارت نفت و شخص جناب آقای رئیسی به این مهم ورود کرده و مانع تضییع حق بزرگ و آشکار جوانان مستعد لامرد و مهر شوند. بنده نیز از تمامی راهکار‌ها جهت حل این مشکل استفاده می‌کنم.

موسوی اظهار کرد: جناب آقای رئیسی؛ رانندگان ترابری سبک منطقه عملیاتی پارسیان چندین سال است که مطالباتی دارند و بنده نیز پیگیری‌های فراوانی در این حوزه داشته ام. یادآوری می‌کنم در سفر حضرتعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ در فارس و شیراز به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان فارس این مشکل را مطرح کرده و تقاضای رسیدگی کردم هرچند اخیرا وزارت نفت اصلاحات و امتیازاتی در حقوق و مزایای این عزیزان لحاظ کرده است، اما درخصوص تبدیل وضعیت آن‌ها اقدامات بیشتر و جدی تری لازم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: شورای عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به گونه‌ای تصمیم گیری کند که قانون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی اجرایی شود. همچنین اجرای دقیق و کامل طرح رتبه بندی معلمان، بکارگیری نیرو‌های پیش دبستانی و نهضتی و غیرانتفاعی در شرایطی که وزارت آموزش و پرورش با کمبود شدید معلم مواجه است ضرورت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied