شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب | تعبیر خواب بهشت

تعبیر خواب بهشت چیست ؟ | تعبیر خواب بهشت از نظر امام صادق

بهشت در خواب نمادی از زندگی جاودانه و روشن شدگی یا همان اشراق است. دیدن بهشت در خواب معمولا با احساس شادی و لذتی که در زندگی تجربه می‌کنید در ارتباط است.

تعبیر خواب بهشت چیست ؟ | تعبیر خواب بهشت از نظر امام صادق

در تعبیر خواب بهشت سخن‌های بسیاری توسط معبرین نامدار گفته شده است. تعبیر خواب بهشت را باید نمادی از موفقیت، پیروزی و ثمرات خوشایند زندگی شما دانست. 

تعبیرخواب گاهی به معنای این است که اهدافی تخیلی یا انتظاراتی دور از واقعیت دارید.

 

تعبیر خواب بهشت از نظر امام صادق (ع)

 

دیدن بهشت در خواب بر نه وجه است علم زُهد منت شادی بشارت ایمنی خیروبرکت نعمت سعادت. اگر به خواب دید که در بهشت است، دلیل بر مراد هر دو جهانی خواهد رسید و به دست او خیرات بسیار رود، چون مصلح است. اگر نه به بیماری یا به بلائی مبتلا شود، چنانکه ثواب اهل بهشت بیابد و عالم شود ومردمان از علم او منفعت یابند. اکر شخص صالح و بارسایى ببیند که در بهشت هست ، به بیمارى و بلاى دشوار دجارمى شود و ثواب اهل بهشت را مى یابد.

تعبیر خواب

تعبیر خواب بهشت به روایت یوسف نبی (ع)

 

دیدن بهشت مقصود حاصل گردد.

 

تعبیر خواب بهشت از نظر محمد بن سیرین

 

بهشت در خواب دیدن، دلیل خرمی و مژده هست از خدای تعالی. اگر بیند از میوه های بهشت فرا گرفت یا کسی به وی داد و بخورد، دلیل که آن قدر که میوه بهشت خورده بود، علم و علم آموزد و سیرت دین بداند؛ لیکن سود ندارد. اگر بیند با حوران بهشت همی بود، دلیل که نزع بر وی اسان شود. اگر بیند در بهشت مقیم شد، لیکن وی نگذاشتند، دلیل که در دنیا میلش به فساد و عصیان است. اگر بیند در بهشت به روی او بسته شد، دلیل که مادر و پدر از وی ناخوشنود باشند. اگر بیند به نزدیک بهشت شده، بازگردید، دلیل که بیمار شودبه حال مرگ، لیکن از ان شفا یابد. اگر بیند فرشتگان دست وی را گرفتند که در بهشت برند و برفت ودر زیر درخت طبی بنشست، دلیل که مراد دو جهانی یابد. اگر بیند وی را از خردن شراب و شر منع کردند، دلیل بود بر تباهی دین وی. اگر بیند از میوه های بهشت کسی بدو داد، دلیل که ان کس را از علم وی بهره بود. اگر بیند دربهشت آتش انداخت، دلیل که از باغ کسی چیزی به حرام بخورد. اگر بیند از حوض کوثر آب خورد، دلیل که بر دشمن ظفر یابد. اگر بیند کوشکهای بهشت یکی به وی دادند، دلیل که دلارامی یا کنیزکی به زنی بخواهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی