شمانیوز
شما نیوز

ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

اعلام شرایط جدید فروش فوری ایران خودرو | ایران خودرو حراج زد

شرایط فروش ایران خودرو در مرحله بیستم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، برای خودرو پژو پارس اعلام شد.

اعلام شرایط جدید فروش فوری ایران خودرو | ایران خودرو حراج زد

شرایط جدید فروش فوری ایران خودرو اعلام شد. شرط مهم ثبت نام پیش فروش ایران خودرو اعلام شد . ثبت نام ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۲ رو به اتمام است. 3 محصول ایران خودرو را نصف قیمت کارخانه بخرید. آخرین اخبار از ایران خودرو را اینجا بخوانید.

اعلام شرایط جدید فروش فوری ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو در مرحله بیستم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، برای خودرو پژو پارس اعلام شد.

در فروش ایران خودرو فقط متقاضیانی که در  سامانه یکپارچه  ثبت نام کردند و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ طرح عادی و جوانی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: www.esale.ikco.ir اسامی آن‌ها درج شده است می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند. مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالی از روز  ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده است که بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود منصرف شده و اقدام به تکمیل وجه نکردند. در این دوره، برخلاف دوره‌های پیشین، اغلب شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور به چشم می‌خورد.

این طرح برای متقاضیانی در نظر گرفته شده که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده بودند و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته بود یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال ۱۴۰۳ بود. به این ترتیب، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی esalecar.ir محصول انتخابی قبلی را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند.منبع: خبر انلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied