شمانیوز
شما نیوز

بیمه دانا

شعبه بجنورد، بودجه سالانه را در کمتر از شش ماه محقق کرد

شعبه بجنورد بیمه دانا قبل از اتمام شش ماه اول سال جاری، موفق به تحقق بودجه سالانه خود شد.

شعبه بجنورد، بودجه سالانه را در کمتر از شش ماه محقق کرد

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، احمد فیضی رهورد رئیس شعبه بجنورد در این خصوص اعلام کرد: روز 18 شهریور ماه جاری جلسه‌ای بین رئیس وکارکنان شعبه در باره میزان تحقق بودجه برگزار شد.

در این جلسه احمد فیضی رهورد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به تمامی کارکنان شعبه و همچنین قدردانی از زحمات و تلاش‌های نمایندگان و شبکه فروش اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز توانسته‌ایم در شاخص فروش حدود 187میلیارد تومان پرتفوی کسب کنیم که این امر نشان دهنده تحقق کامل بودجه سالانه قبل از پایان شش ماهه اول سال جاری است.

وی با اشاره به نسبت خسارت 42 درصدی و افزایش حق بیمه 62 درصدی این شعبه، به ارائه آمار و عملکرد موفق شعبه در سال گذشته نیز پرداخت و افزود: کارکنان و نمایندگان شعبه با همدلی، هماهنگی و رعایت اصول مشتری‌‌مداری، همواره در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن، اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی شرکت را اجرا کنند.

فیضی رهورد اظهار داشت: با توجه به موفقیت‌های سال گذشته شرکت و رشد چشمگیری که در شاخص فروش داشتیم، از تمامی کارکنان، به ویژه نمایندگان و شبکه فروش انتظار داریم با افزایش تلاش‌های خود در مدت زمان باقی سال 1402 و در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی مدیرعامل، قائم مقام، اعضای هیات‌مدیره، معاونین و مدیران فنی و ستادی محترم بتوانیم به پرتفوی 300 میلیارد تومانی دست یابیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied