شمانیوز
شما نیوز

تصادف | تصادف هولناک

تصادف هولناک در آزادراه تهران_شمال | راننده خواب بود

بر طبق اخبار منتشر شده یک دستگاه میکسر در آزاد راه تهران شما واژگون شده که است بر اثر خواب آلودگی راننده این اتفاق رخ داده است.

تصادف هولناک در آزادراه تهران_شمال | راننده خواب بود

به گزارش شمانیوز :  یک میکسر متعلق به سازمان راهداری در تونل 25 آزاد راه تهران شمال به خاطر خواب آلودگی راننده واژگون شد. سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سنگین در آزاد راه تهران شمال خبرداده و گفت:  9 صبح امروز 24 شهریور در پی تماس تلفنی و بازبینی دوربین های آزاد راه تهران - شمال مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون میکسر متعلق به سازمان راهداری در ابتدای تونل 25 بر اثر خواب آلودگی راننده برای نظارت و جلوگیری از ایجاد ترافیک در این محور حاضر و به کمک نیروهای راهداری عملیات جابجایی میکسر صورت گرفت.

تصادف

جانشین رئیس پلیس راهور در ادامه نسبت به آخرین وضعیت جاده های مواصلاتی به شهرهای شمالی کشور به خبرنگار رکنا گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی شهرهای شمالی بدون ترافیک بوده و تردد در این جاده ها به صورت روان انجام می شود.

سردار حسین در پایان افزود: به علت تغییرات جوی هوا در ارتفاعات شهرهای شمالی از رانندگان درخواست می کنیم از توقف در حاشیه جاده ها و نزدیکی کوهها و رودخانه ها به شدت خودداری کرده و در صورت مشاهده ترافیک یا حادثه با فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند .

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی