شمانیوز
شما نیوز

شادمهر عقیلی | همسر شادمهر عقیلی

قیامت در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه | شادمهر عقیلی دست به بی آبرویی زد

پلیس استانبول در پی لغو کنسرت شادمهر عقیلی و استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور در محیط عمومی، برگزارکنندگان و خود این خواننده را احضار کرده است.

قیامت در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه | شادمهر عقیلی دست به بی آبرویی زد

به گزارش شمانیوز: پس از لغو کنسرت شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی، حاضران در این کنسرت ابتدا در سالن کنسرت با فریاد «بی‌شرف بی‌شرف» و پرتاب اشیاء به سمت استیج اعتراض کردند و سپس شهر استانبول را به آشوب کشیدند که به مداخله پلیس انجامید. پلیس استانبول در پی لغو کنسرت شادمهر عقیلی و استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور در محیط عمومی، برگزارکنندگان و خود این خواننده را احضار کرده است. سه بازداشتی و یک بستری به دلیل مشکلات تنفسی، تبعات اتفاقات دیشب بوده است. کنسرت امشب ۲۵ شهریور با همان بلیت ها تکرار خواهد شد لحظاتی از این اتفاق را می‌بینید.

 

 

در کنسرت شادمهر عقیلی چه گذشت؟

حواشی کنسرت شب گذشته «شادمهر عقیلی» در استانبول ابعاد بزرگ تری را هم به خود گرفته و حالا برای اولین بار پلیس استانبول نسبت به آنچه «استفاده غیرقانونی از اسپری فلفل و گاز اشک آور علیه مردم در مکان عمومی» عنوان شده، واکنش نشان داد.

کنسرت ۲۴ شهریور شادمهر عقیلی در سالن «وادی استانبول» به دلیل سوختن سیستم صوتی با تاخیری ۲ ساعته شروع شد و در ادامه به دلیل پاسخگو نبودن سیستم صوتی لغو شد. برگزارکنندگان برنامه اعلام کردند اجرا ۲۵ شهریور با همان بلیتها تکرار میشود ولی حاضرین بلیت برگشت به ایران داشتند و همین باعث آشوب شد. گروه تامین امنیت کنسرت مجبور به استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور شد و همین موضوع واکنش پلیس استانبول را در پی داشته است.

تهیه کننده و «شادمهر عقیلی» هر چند رسما روی استیج از مردم عذرخواهی کردند ولی هنوز اظهار نظری درباره وقایع تلخ پس از لغو اجرای دیشب، نداشته اند.

براساس فیلم های منتشره، پس از چند بار قطع و وصل صدا، کنسرت لغو و موجب زد و خورد شد.

به گفته حاضران در سالن، برخی از معترضین به این اقدام شادمهر، صندلی‌ها را شکستند و مامورین امنیتی سالن را کتک زدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied