شمانیوز
شما نیوز

موادمخدر | کشف مواد مخدر

کشف 210 کیلو مواد مخدر | مرد جوان با محموله سنگین مواد مخدر دستگیر شد

در پی کشف 210 کیلوگرم تریاک در هرمزگان قاچاقچیان بازداشت شدند.

کشف 210 کیلو مواد مخدر | مرد جوان با محموله سنگین مواد مخدر دستگیر شد

به گزارش شمانیوز : جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان در متلاشی شدن باند سوداگران مرگ گفت: در این عملیات ضمن دستگیری قاچاقچی ۲۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ سهام صالحی ‌در بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند و مشارکت آنان با مأموریت‌های نیروی انتظامی ستودنی است.

وی با اشاره به رصد شبانه‌روزی فعالیت متخلفان در همه عرصه‌ها افزود: برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و پلیس‌های تخصصی در این عرصه‌ها در موقعیت‌های مختلف حضوری فعال دارند.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و هرمزگان خاطرنشان کرد: در پی کسب اخبار و گزارش واصله مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان‌های هرمزگان، بوشهر و فارس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

‌صالحی با اشاره به رصد فعالیت قاچاقچی یاد شده در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اقدامات ویژه پلیسی و اطلاعاتی مشخص شد متهم درصدد حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به مقصد شهرستان بندر خمیر استان هرمزگان است در همین زمینه در تبادل اطلاعات با پلیس استان هرمزگان و هدایت و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، خودرو سمند حامل مواد مخدر در ورودی شهر بندر خمیر شناسایی و در یک عملیات منسجم توقیف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 210 کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف و ضبط شد تصریح کرد: در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied