شمانیوز
شما نیوز

هانیه توسلی | حواشی هانیه توسلی

منصوره زخم کاری روانه زندان شد ؟ | استوری جنجالی هانیه توسلی که غوغا کرد

جماران نوشت: خواهر هانیه توسلی در پیامی اینستاگرامی خبر بازداشت این بازیگر را اعلام کرد.

منصوره  زخم کاری روانه زندان شد ؟ | استوری جنجالی هانیه توسلی که غوغا کرد

طناز توسلی، خواهر هانیه توسلی در اینستاگرام از بازداشت این بازیگر خبر داد و نوشت: « خواهرم هانیه توسلی امشب ۲۵ شهریور ۰۲ ساعت ۱۱:۴۵ شب در منزل شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.» هانیه توسلی در این عکس بدون آرایش ظاهر شده است. این عکس هانیه توسلی در اینستاگرام وی منتشر شده است. هانیه توسلی از بازیگران محبوب و معروف سینما و تلویزیون ایران است. هانیه توسلی مجرد است و ازدواج نکرده است.

هانیه توسلی

از تئاتر تا دستیاری

تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال ۱۳۷۴ وقتی ۱۶ ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۸ در ۲۰ سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد.کنار تحصیل بعنوان دستیار کارگردان در فیلم «آخر بازی» به کارگردانی همایون اسعدیان همکار داشت.

بازیگری حرفه ای

در سال ۱۳۷۹ زمانی که بعنوان بازیگر در جشنواراه تئاتر تبریز حضور داشت توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر «پدر» انتخاب شد.چند ماه بعد برای اولین بار با فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» بازی جلوی دوربین را تجربه کرد.

تلویزیون و شهرت

خانم بازیگر در پاییز ۱۳۷۹ با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال ۱۳۸۰ با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.او در رمضان سال ۹۶ با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied