شمانیوز
شما نیوز

هانیه توسلی | حواشی هانیه توسلی

هانیه توسلی آزاد شد | جزییات آزادی هانیه توسلی

دقایقی پیش طناز توسلی خواهر هانیه توسلی بازیگر ۴۴ ساله سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از آزادی هانیه توسلی با قرار کفالت داد.

هانیه توسلی آزاد شد  | جزییات آزادی هانیه توسلی

 دقایقی پیش طناز توسلی خواهر هانیه توسلی بازیگر ۴۴ ساله سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از آزادی هانیه توسلی با قرار کفالت داد.طناز توسلی، خواهر هانیه توسلی شب گذشته  در اینستاگرام از بازداشت این بازیگر خبر داد و نوشت: « خواهرم هانیه توسلی امشب ۲۵ شهریور ۰۲ ساعت ۱۱:۴۵ شب در منزل شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.» هانیه توسلی در این عکس بدون آرایش ظاهر شده است. این عکس هانیه توسلی در اینستاگرام وی منتشر شده است. هانیه توسلی از بازیگران محبوب و معروف سینما و تلویزیون ایران است. هانیه توسلی مجرد است و ازدواج نکرده است.

هانیه توسلی

بازیگری حرفه ای

در سال ۱۳۷۹ زمانی که بعنوان بازیگر در جشنواراه تئاتر تبریز حضور داشت توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر «پدر» انتخاب شد.چند ماه بعد برای اولین بار با فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» بازی جلوی دوربین را تجربه کرد.

تلویزیون و شهرت

خانم بازیگر در پاییز ۱۳۷۹ با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال ۱۳۸۰ با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.او در رمضان سال ۹۶ با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied