شمانیوز
شما نیوز

خودکشی | اخبار حوادث

نامه مرد جوان راز مرگش را فاش کرد | مردتهرانی خودکشی کرده بود

بر طبق اخبار منتشر شده مرد 40 ساله که با خوردن قرص به زندگی خود پایان داده بود جسدش بعد از یک هفته پیدا شد.

نامه مرد جوان راز مرگش را فاش کرد | مردتهرانی خودکشی کرده بود

به گزارش شمانیوز : مرد جوان در تهرانسر با داروهای خواب آور خودکشی کرد. شامگاه 25 شهریور با اعلام اهالی ساختمانی به کلانتری 150 تهرانسر مبنی بر استنشاق بوی تعفن از داخل یکی از خانه های ساختمان 8 طبقه، ماموران پلیس سریعا به محل اعزام شدند و با دستور  بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه 10 دادسرای جنایی تهران اقدام به شکست در کرده و وارد خانه شدند.

ماموران با حضور در خانه با جسد مرد 40 ساله ای روبرو شدند که اطراف آن قرص های زیادی ریخته شده بود که در ادامه تیم پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

تحقیقات نشان از آن داشت که یک هفته از مرگ مرد جوان گذشته و در بررسی های ابتدایی مشخص شد یک هفته از مرگ مرد جوان می گذرد و یک دستنوشته در کنار جسد وجود داشت و از انگیزه خودش در خودکشی با قرص های خواب آور پرده برداشته بود.

بازپرس علی مردانی با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای افشای راز مرگ این مرد جوان به خبرنگار رکنا گفت : تحقیقات نهایی در خصوص این پرونده در حال انجام است و پس از اعلام نظر نهایی پزشک قانونی علت مرگ اعلام و جسد برای تدفین به خانواده وی تحویل داده خواهد شد .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied