شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | دیدار رونالدو

واکنش عربستانی‌ها به رویای دختر ایرانی برای دیدن رونالدو غوغا کرد

پست اینستاگرامی دختر معلول ایرانی که رویای دیدن رونالدو را در سر دارد، مورد توجه عربستانی‌ها قرار گرفت.

واکنش عربستانی‌ها به رویای دختر ایرانی برای دیدن رونالدو غوغا کرد

پس از همگروهی النصر و پرسپولیس، بازار درخواست‌ها برای ملاقات با کریستیانو رونالدو به بالاترین حد خود رسیده و افرادی زیادی تلاش دارند تا طی مدت حضور فوق ستاره پرتغالی در ایران، با او ملاقات کنند.رونالدو ستاره دنیای فوتبال علاوه بر بازی در این رشته پرطرفدار بیزنس‌های زیادی را در صنعت هتل‌داری، رستوران‌داری و مد و فشن مدیریت می‌کند. رونالدو همچنین چند سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستورانی در اسپانیا افتتاح کرده بود و حالا از شعبه جدید این رستوران را در ریاض رونمایی کرد. رونالدو صاویری از افتتاح رستوران جدید خود را در اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آن‌ها نوشت: غرق شدن در تاریخ و خوراک شناسی در TATEL ریاض در الدرعیه، با منظره‌ای خیره کننده از البجیری و مشرف به الطریف.

رونالدو

 پس از همگروهی النصر و پرسپولیس، بازار درخواست‌ها برای ملاقات با کریستیانو رونالدو به بالاترین حد خود رسیده و افرادی زیادی تلاش دارند تا طی مدت حضور فوق ستاره پرتغالی در ایران، با او ملاقات کنند.

رونالدو

در این میان و طی روزهای گذشته، تصاویری از نقاش معلول، فاطمه حمامی در فضای مجازی منتشر شد. این هنرمند به دلیل شرایط خاصی که دارد، با استفاده از پاهایش مشغول نقاشی چهره افراد مشهور در سراسر جهان است.

رونالدو

حمامی که سال‌ها پیش تصویری از چهره کریستیانو رونالدو را با پاهایش نقاشی کرده بود، حالا با انتشار پستی درخواست کرده است تا بتواند با بازیکن موردعلاقه‌اش دیدار کرده و این تابلو را به او تقدیم کند.

موضوعی که به گوش رسانه‌های سعودی رسیده و روزنامه اینترنتی الشبابیة با تگ کردن حساب های کاربری کریستیانو رونالدو، باشگاه النصر و مسلی آل معمر (رئیس باشگاه)، از آنها خواسته است تا درخواست این هنرمند را عملی کنند.

رونالدو

الشبابیة نوشته است:

«یک دختر ایرانی بااراده.

او تصویری از ستاره، کریستیانو رونالدو، می‌کشد.

او امیدوار است وقتی رونالدو با تیم النصر برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ایران می‌آید، او را ملاقات کند تا تابلوی نقاشی را به او بدهد.»

چند صفحه پرمخاطب عربستانی در توئیتر نیز تصویری از فاطمه حمامی را منتشر کرده و نوشتند: یک نقاش زن ایرانی که دارای بیماری خاصی است، نقاشی اسطوره رونالدو را کشیده است. این نقاش از رونالدو می‌خواهد (شرایط را فراهم کند) که در استادیوم حاضر شود و تصویر را به او هدیه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied