شمانیوز
شما نیوز

وریا غفوری | حواشی وریا غفوری

استوری جنجال برانگیز وریا غفوری | وریا غفوری الان کجاست ؟

بعد از بسته شدن پیج اینستاگرام رسول خادم، حالا وریا غفوری این پیام را در صفحه خود منتشر کرده است.

استوری جنجال برانگیز وریا غفوری | وریا غفوری الان کجاست ؟

بعد از بسته شدن پیج اینستاگرام رسول خادم، حالا وریا غفوری این پیام را در صفحه خود منتشر کرده است. وریا غفوری بازیکن فوتبال است. وریا غفوری در دربی جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد.  وریا غفوری وتبالیست عضو باشگاه فولاد ( استقلال ) و تیم ملی فوتبال ایران می باشد. معنی نام وریا، زرنگ و هوشیار می باشد.لقب وریا غفوری  در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است!وریا غفوری می گوید که از زمان کودکی عاشق تیم استقلال بوده است و یکی از هواداران دو آتیشه این تیم بوده است و وریا غفوری حتی یک بار به دلیل کل کل قرمز و ابی در مدرسه یک دعوای سخت داشته است و سر او را شکسته اند.

وریا غفوری

وریا غفوری و همسرش مونا اردلان

وریا به معنی زرنگ و هوشیار است ، وی متاهل است و یک پسر به نام رادین دارد و علاقه خاصی به پسرش داشته که و گفته تمام زندگی من پسرم است و دوست دارم وی نیز وارد فوتبال شود .

لقب وی در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است!

وریا غفوری ورزشکار ایرانی در مصاحبه خود گفته است:پدرم به شدت مخالف فوتبال بازی کردنم بود و دوست داشت تا من درس بخوانم و شغل بهتری برای خودم دست و پا کنم. اما من عشقم فوتبال بود و نتوانستم ازش جدا شوم و در نهایت فوتبالیست شدم.

زندگی ورزشی وریا غفوری

عاشق استقلال

او میگوید که از کودکی عاشق تیم استقلال بودم از هواداران دو آتیشه استقلال بوده ام به طوری که یک بار به خاطر کل کل قرمز و آبی در مدرسه دعوایمان شد و سرم را شکستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    درود بر وریای عزیز.زنده وآینده باشی.

  • ناشناس

    وریا برای تمامی ایرانیان مورد احترام است مانند دایی،کریمی،برومند،گل محمدی،