شمانیوز
شما نیوز

لاله صبوری | عکس لاله صبوری

جدایی لاله صبوری از همسرش | لاله صبوری برای همیشه از همسر جوانش جدا شد

لاله صبوری گفت:اختلاف کم سنی که بین من و بچه هایم بود، باعث شد که یک جورایی ما با هم بزرگ شویم، به نوعی با هم درس بخوانیم، تلویزیون تماشا کنیم و از زندگی لذت ببریم.

جدایی لاله صبوری از همسرش  | لاله صبوری  برای همیشه از همسر جوانش جدا شد

لاله صبوری  به تازگی از همسرش جدا شده است.  لاله صبوری بازیگر ایرانی است. لاله صبوری متولد سال 1346 است. لاله صبوری نوسیندگی هم می کند. رشته تحصیلی لاله صبوری لیسانس تئاتر است. لاله صبوری برای بار اول در سن 17 سالگی ازدواج کرد که منجر به طلاق شد. لاله صبوری دو فرزند از همسر اولش دارد و یک فرزند از همسر دومش. 

لاله صبوری

از وقتی یادم هست مادر بودم


لاله صبوری: من وقتی، خیلی کم سن و سال بودم ازدواج کردم و در 17 سالگی ام باردار شدم. وقتی تازه وارد 18 سالگی شدم پسر اولم «بهداد» به دنیا اومد، گاهی وقت ها با دوستانم به شوخی می گوییم من از وقتی یادم هست مادر بودم و اصلا نمی دانم زندگی بدون مادرشدن چه طعمی دارد.

در هرحال به نظر من، مادرشدن باعث کامل شدن یک زن می شود. آنهایی که تجربه این حس را دارند به خوبی می دانند که بعد از تولد یک بچه، یک زن به لحاظ اخلاقی تغییرات زیادی می کند و از این جهت وارد یک فاز متفاوت از زندگی می شود.



دردسرهای مادر شدن در سن کم


لاله صبوری: وقتی شما در سن و سال کم بچه دار می شوید قطعا این بچه دار شدن دردسرهای خاص خودش را دارد. چون مشکلات برای یک زنی که در آستانه جوانی قرار دارد و به نوعی کم تجربه است به مراتب بیشتر است، بی تردید اگر حمایت مادرم در آن مقطع نبود، من نمی توانستم از پسرم به خوبی مراقبت کنم و به دیگر کارهایم هم رسیدگی کنم.

سه سال بعد از بچه اولم، دوباره بچه دار شدم و دخترم «هلیا» به دنیا آمد، با به دنیا آمدن دخترم، شاید مشکلاتم در نگهداری آنها بیشتر شد، اما به همان نسبت از مادرشدن لذت می بردم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied