شمانیوز
شما نیوز

وام بازنشستگان

خبر شوکه کننده از وام بازنشستگان | نامه محرمانه معاون اول رئیس جمهور درباره وام بازنشستگان

محمد مخبر در پاسخ به گزارشی درباره‌ عدم پرداخت وام به بازنشستگان بالای هفتاد سال، از وزیر کار خواست به این مشکل رسیدگی شود.

خبر شوکه کننده از وام بازنشستگان | نامه محرمانه معاون اول رئیس جمهور درباره وام بازنشستگان

بازنشستگان از جمله قشری هستند که بعد از سال‌ها زحمت اکنون توانایی پیشین خود را برای کار کردن ندارند. پس این قشر زحمت کش گاهی برای رفع بعضی از نیازها و خواسته‌های خود یا فرزندانشان به وام بازنشستگان نیاز پیدا می‌کنند. وام بازنشستگان یک راه حل نسبتا خوب می تواند باشد. وام بازنشستگان از جمله وام‌هایی است که با درصد پایین و بازپرداخت بالا توسط بانک‌های رفاه و صادرات به متقاضیان بازنشسته تعلق می‌گیرد. تامین وام بازنشستگان بر عهده صندوق بازنشستگان است. در این مطلب راجع به وام بازنشستگان و شرایط دریافت آن توضیح  می دهیم با ما همراه باشید.

دستور مهم و فوری معاون اول رئیس جمهور درباره وام بازنشستگان

 محمد مخبر (معاون اول رئیس جمهور) در پاسخ به گزارش واصله درباره‌ عدم پرداخت وام به بازنشستگان بالای هفتاد سال واکنش نشان داده و از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا به این مشکل رسیدگی شود. 

وام بازنشستگان

مخبر در رابطه با گزارشی با عنوان «عدم پرداخت وام به بازنشستگان بالای ۷۰ سال به دلیل بیمه نشدن وام‌های پرداختی از سوی شرکت‌های بیمه‌ای» خطاب به صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) نوشت: «با سلام! انصافاً بازنشستگان در وضع سختی هستند. حتما دستور فرمایید حل شود. اینان سرمایه نظام هستند که باید همگی تکریم شوند.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied