شمانیوز
شما نیوز

سریال زخم کاری | فصل دوم سریال زخم کاری

بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه شیدا بازیگر سریال زخم کاری

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری متولد ۳۱ تیر سال ۱۳۷۶ می باشد.

بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه شیدا بازیگر سریال زخم کاری

پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز شد. هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

 

سریال زخم کاری

 

بیوگرافی بازیگر نقش شیدا در زخم کاری

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری متولد ۳۱ تیر سال ۱۳۷۶ می باشد و اولین کار تصویری خود را در این سریال مطرح و در کنار بازیگران توانای اش آغاز کرده و تجربه ای متقفاوت کسب کرده و نقش شیدا دختر رضا شفاعت را بازی می کند.

 

شروع فعالیت هنری

این بازیگر از همان کودکی علاقه زیادی به موسیقی و بازیگری داشته است و همچنین به زبان انگلیسی نیز مسلط می باشد و از زندگی شخصی اش اطلاعاتی در دست نیست و ظاهرا مجرد می باشد و ظاهرا نقشی در سریال رحیل نیز بازی کرده است.

قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش شده است. در ادامه بیوگرافی نگار نیکدل وی بازیگر نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کاری ۲ می باشد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌ کننده این اثر نمایشی است.

 

بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌ رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌ رسد!»

«جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری» از جمله بازیگران «بازگشت»ِ زخم کاری هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied