شمانیوز
شما نیوز

دلایل رشد سپرده‌گذاری در بانک ایران زمین

گزارش فعالیت‌ها و عملکرد بانک ایران زمین حکایت از رشد تراکنش های خارج از شعب این بانک دارد. رشد سپرده‌گذاری و تراکنش‌های خارج از شعب وزمین سبب گردید تا در این مطلب به بررسی عمده دلایل این افزایش پرداخته‌ایم.

دلایل رشد سپرده‌گذاری در بانک ایران زمین

به گزارش شمانیوز، بانک ایران زمین همواره در تلاش است تا برای تامین نیاز و پاسخ به درخواست های مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، سرویس‌های مطلوب در پلتفرم ها را با همکاری حوزه فناوری اطلاعات بانک ارائه دهد. به همین منظور، کارکنان این بانک همیشه با جدیت و قوت مسیر موفقیت را دنبال کرده و با اقدامات هدفمند برای کسب بهترین نتایج گام برمی دارند. 

طبق آخرین اخبار، ۹۷ درصد تراکنش های بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک انجام می شود.  

به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین، ارتقای زیرساخت های بانکداری دیجیتال به عنوان اصلی‌ترین محور برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک است و رضایت مشتریان را که از دلایل اصلی رشد سپرده‌گذاری می‌باشد را به دنبال داشته است. 

بانک ایران زمین که در سال های اخیر با تمرکز بر بانکداری دیجیتال رضایت بیشتر مشتریان را جذب کرده و سبب رشد سپرده گذاری شده است با راه اندازی صندوق سرمایه گذاری میزان سود غیرعملیاتی بانک را توانسته به طرز محسوسی افزایش دهد. سود غیرعملیاتی بانک ایران زمین سال گذشته برای نخستین بار مثبت شده و از زیان ۷۱۷ ریالی به سود ۷۳۰ ریالی رسیده است و این روند در سال جاری هم ادامه دارد. 

این بانک با ایجاد یک ساختار دقیق و برنامه ریزی منظم، تلاش می کند با حمایت موثر از استارت‌آپ‌ها و فراهم‌نمودن بستر لازم در جذب ایده‌های نو، محصول و سرویس های خود را به بهترین شکل و در کمترین زمان به دست مشتریان و کاربران خود برساند و پاسخگوی مسائل مشتریان باشد.  

گزارش ماهانه بانک برای عملکرد سال جاری حکایت از افزایش سودآوری دارد و مجموع درآمدهای عملیاتی بانک ایران زمین همچنان صعودی است، به طوری که در سه ماهه نخست سال جاری رشد ۳۹ درصدی ثبت شده است. 

بانک ایران زمین روی مدیریت سرمایه گذاری برنامه ریزی کرده به همین دلیل صندوق سرمایه گذاری تشکیل داده و بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه را در مسیر سهام پربازده هدایت کرده به همین دلیل علاوه بر اینکه سهامداران صندوق سرمایه‌گذاری از سود بیشتری بهره مند شدند روی درآمد و سودآوری بانک هم تاثیر گذاشته است. 

دلیل دیگر رشد اعتماد مشتریان و سپرده‌گذاری را شاید بتوان در تسهیلات اعطایی بانک ایران زمین در راستای حمایت از فعالیت بنگاه های تولیدی دانست. به همین منظور، تسهیلات ویژه این بانک به بخش خصوصی در سال جاری با ۳۲ درصد رشد به ۳۵۳ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال رسیده است. در حال حاضر بانک ایران زمین با اولویت قرار دادن بانکداری دیجیتالی و تمرکز بر فضای کسب و کار باعث شده تعداد مشتریان این بانک افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied