شمانیوز
شما نیوز

ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

بشتابید فرصت 3 روزه ثبت نام فوق العاده ایران خودرو | فروش پر طرفدارترین ایران خودرو با شرایط باور نکردنی

متقاضیان طرح ویژه ایران خودرو می توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام زمان دارند.

بشتابید فرصت 3 روزه ثبت نام فوق العاده ایران خودرو | فروش پر طرفدارترین ایران خودرو با شرایط باور نکردنی

عجله کنید برای ثبت نام ویژه ایران خودرو فقط 3 روز فرصت دارید . فروش سوگلی ایران خودرو با شرایط باورنکردنی امگکان پذیر شد.  گروه خودرو سازی ایران خودرو برای جوانان محصولات متنوعی ارائه می دهد. محصولات ایران خودرو از جمله 206 و 207 طرفداران زیادی را دارد. ایران خودرو حتی به کشورهای همسایه نیز صادرات دارد. ایران خودرو با شرایط باور نکردنی اقدام به فروش کرده است.

بشتابید فرصت 3 روزه ثبت نام فوق العاده ایران خودرو 

در فروش ایران خودرو فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نمودند و اسامی ایشان به عنوان اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ طرح عادی و جوانی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: www.esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند.

متقاضیان می توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام  زمان دارند

ایران خودرو

مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالی از روز ۲۱ شهریور 1402 آغاز به کار کرده است که بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود منصرف شده و اقدام به تکمیل وجه نکردند. در این دوره، برخلاف دوره‌های پیشین، اغلب شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور به چشم می‌خورد.

این طرح برای متقاضیانی درنظر گرفته شده که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده بودند و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته بود و یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال 1403 بود. به این ترتیب، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی Esalecar.ir محصول انتخابی قبلی را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied