شمانیوز
شما نیوز

نعیمه نظام دوست | نعیمه نظام دوست و آرش میراحمدی

نعیمه نظام دوست عزادار شد | استوری جگرسوز نعیمه نظام دوست برای آرش میراحمدی

نعیمه نظام دوست با انتشار یک استوری و پست در اینستاگرامش به فوت آرش میراحمدی واکنش نشان داد.

نعیمه نظام دوست عزادار شد | استوری جگرسوز نعیمه نظام دوست برای آرش میراحمدی

نعیمه نظام دوست با انتشار یک استوری و پست در اینستاگرامش به فوت آرش میراحمدی واکنش نشان داد. نعیمه نظام دوست بازیگر خوب سینما و تلویزیون به تازگی فیلمی از خودش منتشر کرده است که توجه مخاطبان به  نعیمه نظام دوست جلب شده است . نعیمه نظام دوست نسبت به قبل جوان تر و زیبا تر شده است . نعیمه نظام دوست کار بازی را با تئاتر شروع کرد. خانم نظام دوست هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.  نخستین تجربه رسمی نعیمه نظام دوست  درسال ۷۳ با ساعت خوش مهران مدیری بود. در ادامه فیلمی از نعیمه نظام دوست را مشاهده می کنید: 

 

نعیمه نظام دوست

 

زندگی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او دارای دیپلم علوم تجربی است. وی چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است.

 

خاطرات کودکی نعیمه نظام دوست

آن زمان تمام عشق و حال ما این بود که بعد از تعطیلی مدارس بلافاصله به رشت برویم. آن زمان با وجود تمام سختی‌های آن دوران وجود داشت همه خوشحال بودیم (با خنده)، اما الان دیگر این همدلی‌ها کمرنگ شده است. من به یاد دارم که همیشه ما خانه خود تهران پنجشنبه جمعه‌ها مهمان داشتیم. اما الان حسرت گذشته را می‌خورم که‌ ای کاش پدرم زنده بود و آن خوشی‌ها مهمانی‌ها و کودکی‌ها دوباره زنده می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied