شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد ماکو

تداوم اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد ماکو / وعده هایی که تحقق می یابد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پروژه های عمرانی وزیرساختی منطقه بر اساس اولویت و مطالبه مردمی در حال پایان یافتن بوده و به وعده های داده شده عمل می شود.

تداوم اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد ماکو / وعده هایی که تحقق می یابد

حسین گروسی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های در حال اجرای عمرانی منطقه آزاد ماکو افزود: منطقه آزاد ماکو به لحاظ وسعت بسیار بالا نیازمند زیرساخت های زیادی بوده و خوشبختانه این زیرساخت ها در حال آمده شدن هستند.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی کارهای عمرانی انجام شده در دولت مردمی اضافه کرد: امروز آسفالت ریزی جاده لجستیک منطقه آزاد ماکو و محور اصلی کشمش تپه به بازرگان در حال انجام است و طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

گروسی گفت: اولویت اتمام پروژه ها در این منطقه بر اساس مطالبات مردمی است واز آنجا که برای ما کیفیت اجرای کار مهم است سعی بر آن شده در فصل مناسب این پروژه های عمرانی به اتمام برسد.

وی از تحقق وعده های اجرای پروژه های عمرانی شامل جدول گذاری، آسفالت، احداث بزرگراه ها، مبلمان و منظر شهری خبرداد و اذعان داشت: برخی از پروژه ها مثل گیت ورودی منطقه، جاده قلیش لانمیش وعملیات فنس کشی طی روزهای آتی به بهره برداری می رسند و تحویل گمرک و نیروهای انتظامی داده می شود تا فعالان اقتصادی منطقه بتواند از مزایای قانونی منطقه آزاد بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: از نظر ساماندهی تردد کامیون و تریلر نیز به وعده های داده شده عمل شد و با راه اندازی سامانه های هوشمند نوبت دهی با استفاده از شرکت های دانش بنیان و هوش مصنوعی مشکل ازدحام و ترافیک در مرز بازرگان رفع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied