شمانیوز
شما نیوز

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

تردد بیش از 55 هزار گردشگر به قشم در سه روز

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تردد بیش از 55 هزار گردشگر از مبادی ورودی و خروجی جزیره قشم از 23 تا 25 شهریورماه خبر داد.

تردد بیش از 55 هزار گردشگر به قشم در سه روز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ادریس راموز با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه فصل گرما در جنوب کشور کم کم رو به افول است، حضور گردشگران در جزیره قشم بیشتر شده است.

وی ادامه داد: از 23 تا 25 شهریورماه بیش از 55 هزار گردشگر از بنادر لافت و پهل، اسکله ذاکری و فرودگاه بین المللی جزیره قشم تردد کرده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به آغاز فصل گردشگری جزیره برنامه ریزی برای افزایش پروازها به قشم از سایر شهرها انجام شده است تا عبور و مرور گردشگران تسهیل گردد و طبق توافقات انجام شده با خطوط هواپیمایی به زودی این پروازها فعال می شوند.

به گفته راموز، با توجه به پیش رو بودن جشنواره پاییزه جزیره و هفته گردشگری پیش بینی می شود، سیر تصاعدی حضور گردشگران در تعطیلات پیش رو و در هفته های آتی ادامه داشته و آماده پذیرایی از آنها هستیم.

بنابراین گزارش، جزیره زیبای قشم با جاذبه های فراوان گردشگری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد، این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های طلایی و نقره ای و غروب منحصر به فرد به عنوان نگین خلیج فارس شناخته می شود.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل بندرعباس به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied